900 aero 86
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / 900 aero 86
- Detta ämne har 37 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast 2011-04-06 10:46 av
Peder Andersen.
-
FörfattareInlägg
-
oktober 23, 2010 kl. 14:35 #178639
@henrikg wrote:
Man ska inte glömma heller att kupéen är mycket tystare med lyxplysch än skinn 🙂
Mycket fin bil förövrigt, trubbnos är grymmast 🙂
Mvh
HenrikTackar tackar letade länge efter en trubbnos aero och ville inte ha en 84a men 85 eller 86 och då var urvalet minst sagt begränsad 😉
Mvh Nisse
december 6, 2010 kl. 18:07 #180389Håller just nu på med framvagnen för att vara en 24 år gammal bil med 16st före mig och ingen som har rost lagad den(som tur) så ser den helt ok ut 😉
Detta är höger sidan bara ett litet hål
Kommer mera 🙂
Mvh Nisse
december 6, 2010 kl. 20:03 #180392Och denna såg inte så bra ut längre sitter just nu batteri böj +3 tumm på men det ska bort 😉
Bättre 🙂
Mvh Nisse
@longjohn61 wrote:
Och denna såg inte så bra ut längre sitter just nu batteri böj +3 tumm på men det ska bort 😉
Bättre 🙂
Mvh NisseSom nytt 😛
Vart skickar man beställningen då 😉
december 6, 2010 kl. 21:55 #180394@plankan wrote:
@longjohn61 wrote:
Och denna såg inte så bra ut längre sitter just nu batteri böj +3 tumm på men det ska bort 😉
Bättre 🙂
Mvh NisseSom nytt 😛
Vart skickar man beställningen då 😉
Tog den gamla till ett företag som jobbar med rostfritt gick på 150 spänn lite nya hål och nya bult och mutter givetvis i rostfritt 😉
Se till bara 😀Mvh Nisse
januari 29, 2011 kl. 15:59 #181421Tjenare lite har hänt har letat efter delar och hittat några 😀
Denna tror ni vet hur den ser ut 😉
Och en ny lh box (tack plankan för tipset) nu hittar jag inte dom längre på speedparts sida 😉
En ny bränslepump inte fel att ha
Lite allt möjligt till framvagnen 🙂
En ny tanklucka 😉 ta betald kan dom på saab 😀
Fjädrar bak tyckt inte om svart 😉
Nya bromsslangar fick det också bli 😉
Spindelhus hö och vä fram vänta bar på bromsskölden jag kanske har ett par på en av mina donator bilar men dom är övertäckt av nåt vitt 😀
Höger hjulhus inte så farligt med rost efter 25 år 😉
Och vänstersidan den led av LIF sjukan 😉
Lekte konstnär på jobbet vill ha en snygg knopp till växelspaken här är dom först 2 prover vad säger ni ❓
Det va det hela för idag kommer mera 😉
Mvh Nisse
januari 29, 2011 kl. 19:11 #181435@Beeos wrote:
@longjohn61 wrote:
Denna 😀
Mvh Nisse
Köpte du ny på Saab? 😯
Nej den låg på tradera fick den inte gratis men som Martin säger grym känsla 😉
Mvh Nisse
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.