900 Gls Automat 80 8600mil

Forum Övrigt Projekt / Min bil 900 Gls Automat 80 8600mil

• Detta ämne har 59 svar, 29 deltagare, och uppdaterades senast 2011-10-31 19:16 av .
Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 60 totalt)
  • Författare
    wallero
    Deltagare

om du väntar lite tills nästa vecka så kommer mer kort så behöver du inte ha tvångstankar sen….

Per-Erik
    Deltagare

Najs bil Uffe – bara att gratulera till inköpet, verkar vara ett riktigt fynd! – Har du plats för fler bilar hemma, eftersom du ju vill köpa min lilla röda? 😉 – Vid tillfälle kommer jag förbi så kan vi glänsa ikapp igen, ha det!

henrikg
    Deltagare

Grattis! Kul att det finns fina gamla 900-exemplar stående 🙂 (Jag hade ju själv tur att hitta en!)

Mvh
    Henrik

viggenuffe
    Deltagare

…….

ankan
    Deltagare

Ser riktigt bra ut!
    Skitkul också och se hur det går med den gröna också, men….. Meeer bilder på den! 😉

viggenuffe
    Deltagare

…..

wallero
    Deltagare

hej uffe
    vill först be om ursäckt för mitt idiotiska uttal mot dig i början av tråden.
    jag håller på att leta färg kod på min 900 gls 79a men hittar ingen har du nån färg kod på din som du kan dela med dig av?
    mvh niklas

Jonathan
    Deltagare

Chamottebrun har 167.

MVH

erik
    Deltagare

Riktigt läcker !!!!

viggenuffe
    Deltagare

…………

viggenuffe
    Deltagare

……..

viggenuffe
    Deltagare

………..

William
    Deltagare

:AP Snyggt!!!

..kolla han som vrider nacken av sig när han gå förbi :CH

viggenuffe
    Deltagare

…………

Blocked
    Deltagare

:CH nice bil :CH

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 60 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng