900klubben på Facebook

Forum Modellspecifika forum OG900 900klubben på Facebook

Detta ämne innehåller 6 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av 2013-08-05 07:01.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

Beeos
    Deltagare

Drog i gång en sida på Facebook. Det är fritt att gå med för alla.

Vi kan hoppas att fler får upp ögonen för detta forum genom Facebook, då vänner och andra klubbar kanske ser oss där 🙂

Välkommen!

anderslindh
    Deltagare

Bra idé! 🙂

reino
    Deltagare

Hade jag helt missat. 😛 Begärt att vara medlem nu. 😀

Beeos
    Deltagare

Vi finns fortfarande där för er som inte visste 🙂

turbocab
    Deltagare

Jag är inte där… Men man missar mkt. Insåg på ”electronic winter” i Januari att musik-scenen med konsterter, bandens aktiviteter mm verkar ha flyttat ut till Facebook till stor del. Är man inte där så är man inte med…. Och flera av mina vänner har järnkoll på allt dom gör via Facebook, jag har absolut ingen aning och dom tittar storögt på mig med ett ” men visste du inte det???” när det pratas om nåt som alla vet men inte jag. Jaja. Men jag hoppas det inte gäller Saab i samma utsträckning!

henrikg
    Deltagare

@turbocab wrote:

Jag är inte där… Men man missar mkt. Insåg på ”electronic winter” i Januari att musik-scenen med konsterter, bandens aktiviteter mm verkar ha flyttat ut till Facebook till stor del. Är man inte där så är man inte med…. Och flera av mina vänner har järnkoll på allt dom gör via Facebook, jag har absolut ingen aning och dom tittar storögt på mig med ett ” men visste du inte det???” när det pratas om nåt som alla vet men inte jag. Jaja. Men jag hoppas det inte gäller Saab i samma utsträckning!

Jag tycker ”Saab 900” gruppen på Facebook är ganska underhållande, folk ifrån hela världen! (Sverige är i minoritet). Massor av fina og900 av alla åldrar och även folk som stolt visar upp lågmilade 900i, dom brukar ju inte folk notera här hemma 🙂

Mvh
    Henrik

anderslindh
    Deltagare

Fast nu tänker du nog inte på ”900klubben” utan på ”Saab 900 (1979-1993)” eller? Oavsett är där mycket saab på facebook och många fina bilar som visas upp. Finns även en stor köp och sälj som Beeos skapat (tror jag) 🙂

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.