Årsmötet 2023

• Detta ämne är tomt.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Bengt Karlsson
    Deltagare

Vi ses väl i Trollhättan den 25 mars! Se kallelsen i tidningen Bakrutan. Mvh Bengt

wallero
    Deltagare

Ja kommer. Hoppas på bra väder så ja kan ta 900an dit

Bengt Karlsson
    Deltagare

Hej. Då får vi hoppas att det blir fint väder. Vi är nog många som följer din projekttråd och gärna skulle vilja se en skymt av din fina 900 i verkligheten. Mvh Bengt

Magnus E
    Deltagare

Om man vill se årsmötet online för att man inte har möjlighet att åka dit.
    Var kan man då se det?

Saab 96 -61 Saab 97 -72 Saab 900 -95

Jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag är dyslektiker
    Magnus E

Bengt Karlsson
    Deltagare

Hej. Tyvärr har jag inte Bakrutan i närheten just nu. Någon annan som vet hur det funkar? Mvh Bengt

Lsoderlund
    Deltagare

Hej,
    Vänligen maila mig på @saabklubben.se”>kassor@saabklubben.se innan 15:00 imorgon fredag så skickar jag ut en länk till där vi kommer sända mötet. Detta är främst för medlemskontroll

Då intresset tidigare varit skralt för att se mötet digitalt och det även ackompanjerats med en tämligen stor kostnad så är det inte ekonomiskt försvarbart att fortsätta på samma sätt.
    Att sända mötet till medlemmar kan vi däremot göra, men man kommer inte kunna deltaga i röstning.

Vänlig hälsning

Lars Söderlund, Kassör Svenska Saabklubben

Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
    Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
    Saab 96 TT ´65 "Pruttingvar"
    Saab 9-3 Vector SC ´09

Skämsbil:
    Audi A6 Avant

Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion

Bengt Karlsson
    Deltagare

Tack Lars för den informationen. Det spås ju komma regn i morgon så då är det en bra möjlighet att kunna följa årsmötet hemma vid datorn och slippa ta ut pärlan i slasket.

Lsoderlund
    Deltagare

Alla som har anmält intresse för att se mötet digitalt har nu under kvällen fått en länk skickade till sig.
    Jag kommer starta upp sändningen en stund innan för att säkerställa funktionalitet. Vill det sig illa så finns en nödlösning att ta till. Anmälda blir då meddelade innan mötet med ny länk.

Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
    Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
    Saab 96 TT ´65 "Pruttingvar"
    Saab 9-3 Vector SC ´09

Skämsbil:
    Audi A6 Avant

Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion

• Det här svaret redigerades för 3 dagar, 19 timmar sedan av .
    3 användare tackade författaren för det här inlägget.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng