Bilbarnstolar i OG900

Forum Övrigt Allmänt Bilbarnstolar i OG900

• Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2006-01-10 14:30 av .
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    staffanv
    Deltagare

Tvillingarna växer och de är snart över året så det börjar bli hög tid för större bilbarnstolar. Vet någon om man kan få in dom i bredd, en i på sidan och en i mitten i en OG900.

staffanv
    Deltagare

Om någon är intresserad så blev det ett par Maxi-Cosi Mobi. De är testade för montering fram och bak (höger, vänster och mitt) i SAAB 90, 93, 95, 99, 900, 9000, 9-3 och 9-5. Så om man vill ha en bilbarnstol som passar gammalbilen är det kanske intressant. Att den inte är testad i SAAB 92 kanske inte är så underligt men varför inte SAAB 96?

petter
    Deltagare

Antagligen syftar 93 och 95 på 9-3 och 9-5 eftersom många inte begriper skillnaden.

Mvh Petter

staffanv
    Deltagare

Möjligen, men jag tror faktiskt inte det eftersom de listar 9-3 och 9-5 separat. Dessutom listas både 90 och 99 och de är ju inte heller aktuella modeller. Men visst det skulle förklara varför inte 92 och 96 är listade. Det skulle väl också vara knepigt att ha en bakåtvänd bilbarnstol i bakesätet på en 93:a…

petter
    Deltagare

Jag menar att det förtydligar för de bilanalfabeter som söker barnstol: ”Jaså, den passar 9-5? Men vi har ju en 95 Aero…”

Mvh Petter

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng