Bilder på era bilar!

Forum / Övrigt / Allmänt / Bilder på era bilar!

  • Detta ämne har 85 svar, 46 deltagare, och uppdaterades senast 2006-10-26 23:26 av Anonym.
Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 86 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • augusti 20, 2006 kl. 06:26 #95231

      Bilder på mina finns i signaturen. Det är otroligt vilka fina saabar det finns överallt i skogar och garage.

        augusti 21, 2006 kl. 05:47 #95232

        är det startsnöre eller bogserlina fram på den röda 94-74 från finland

        hah
        det är bara motorvärmarens elkabel.. ni har det tydligen inte så kallt i Sverige så ni behöver nån sån..
        har inte hittat nåt bättre ställe att lägga den på..
        MEN,min bil startar i -30’C!utan minsta problem!

          augusti 21, 2006 kl. 17:39 #95233

          [image]http://www.hifichoice.com/v8/bilar/saabskog.jpg[/image]

          Bilden är tagen vid foten av Hunneberg, Västra Tunhem, strax utanför Trollhättan.

            september 4, 2006 kl. 16:57 #95234

            Här är 2 bilder på min andra Saab!den s.k. Kuba-Saaben!för den liknar en kubabil den är ganska gullig

            http://www.matmice.com/home/saab96power1

              Anonym
              september 4, 2006 kl. 20:04 #95235

              Här är min pärla!
              -65 gr2

                Anonym
                september 4, 2006 kl. 20:12 #95236

                Mitt nuvarande objekt!
                -60 bil 46 av 96orna.

                  Anonym
                  september 4, 2006 kl. 20:17 #95237

                  bus bilen som håller på att skrotas.
                  95 v6

                    Anonym
                    september 4, 2006 kl. 20:21 #95238

                    mitt komande objekt
                    -66

                      september 4, 2006 kl. 23:30 #95239

                      My car and caravan, 1971 Saab V4 96, 1966 Thomson Glenn T-Line.

                      http://www.urraim.org/saab/Hpim0332.jpg

                      Nearly finished restoring the caravan so I should be able to invest a little more time into the car. Hopefully next spring and summer you will see this combination touring around Skåne and further.

                      Gary

                        september 7, 2006 kl. 18:48 #95240

                        Här kommer en till….

                          september 11, 2006 kl. 18:40 #95241

                          Här kommer en bild på Saab nr2 i familjen !

                          //Classe

                            september 11, 2006 kl. 20:02 #95242

                            Här kommer en bild på en 7-sitsig fyllpråm!!

                              september 11, 2006 kl. 20:15 #95243

                              Här kommer en bild på en 7-sitsig fyllpråm!!

                              …å var är jag nånstans då..?

                              /Krister K

                                september 11, 2006 kl. 20:30 #95244

                                Irrar omkring på Rättviks gator tror jag!!

                                  september 11, 2006 kl. 23:37 #95245

                                  Irrar omkring på Rättviks gator tror jag!!

                                  [image]http://www.saabklubben.com/ubbthreads/attachments/574402-klister.jpg[/image]

                                  Snygg pojk. Vem är det?

                                Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 86 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.