är det startsnöre eller bogserlina fram på den röda 94-74 från finland
![]()
hah 
det är bara motorvärmarens elkabel.. ni har det tydligen inte så kallt i Sverige så ni behöver nån sån.. 
har inte hittat nåt bättre ställe att lägga den på..
MEN,min bil startar i -30’C!utan minsta problem! 
Här är 2 bilder på min andra Saab!den s.k. Kuba-Saaben!för den liknar en kubabil
den är ganska gullig 
http://www.matmice.com/home/saab96power1
My car and caravan, 1971 Saab V4 96, 1966 Thomson Glenn T-Line.
http://www.urraim.org/saab/Hpim0332.jpg
Nearly finished restoring the caravan so I should be able to invest a little more time into the car. Hopefully next spring and summer you will see this combination touring around Skåne and further.
Gary
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem