Bränslepumpsupphängning 900 T8

Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / Bränslepumpsupphängning 900 T8

  • Författare
    Inlägg
    • april 26, 2017 kl. 22:57 #429553

      IMG_20170426_113733-1

      Eftersom min T16 hållare där jag klämt i en större pump inte gillade läget söker jag efter en hel gummi-grejj i från en T8 eftersom dom har större pump.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.