Bromstrumma
- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2010-08-29 10:50 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 TT / Bromstrumma
Det inre hjullageret är större,
Det borde gå att svarva ur en 96 trumma så man får i det större lagret
men är det bara storleken på lagret o inte storleken på hålet i mittten, för tapparna på bakaxeln är väll lika på 95 och 96? för då hade det ju passat,
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem