Comeback efter 30 år genomförd.
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2017-04-03 11:13 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Efter 30 års uppehåll har vi nu genomfört comeback i rallyskogen. Allt gick bra och bilen hel.
Foto: Håkan Bercic.
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Var det i Simrishamn?
Trevlig berättelse i bakrutan om din bil. Skoj att du har haft den kvar i så många år. Hur ofta ångras det inte att man sålt en bil.
Tackar! Ja det var i Simrishamn.
Så är det. Den bil jag ångrar mest att jag sålde är en metallicröd 99 EMS. Sålde den i samband med att jag skulle åka på FN-tjänst på Cypern. Dumt….
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Vackert att se. Jag tillochmed HÖR ljudet när du kommer farandes 🙂 (utan att ha varit närvarande !)
/ Kenth
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem