Comeback efter 30 år genomförd.

Forum / Övrigt / SSR / Comeback efter 30 år genomförd.

  • Författare
    Inlägg
    • april 2, 2017 kl. 12:33 #428778

      simrishamn_20170401

      Efter 30 års uppehåll har vi nu genomfört comeback i rallyskogen. Allt gick bra och bilen hel.
      Foto: Håkan Bercic.

      /B

      bengt@akesson-motorsport.se

        april 2, 2017 kl. 16:05 #428784

        Var det i Simrishamn?

        Trevlig berättelse i bakrutan om din bil. Skoj att du har haft den kvar i så många år. Hur ofta ångras det inte att man sålt en bil.

          april 2, 2017 kl. 22:12 #428813

          Tackar! Ja det var i Simrishamn.
          Så är det. Den bil jag ångrar mest att jag sålde är en metallicröd 99 EMS. Sålde den i samband med att jag skulle åka på FN-tjänst på Cypern. Dumt….

          /B

          bengt@akesson-motorsport.se

          • Det här svaret redigerades för 9 år, 2 månader sedan av Bengt Åkesson.
            april 3, 2017 kl. 01:25 #428819

            Vackert att se. Jag tillochmed HÖR ljudet när du kommer farandes 🙂 (utan att ha varit närvarande !)

            / Kenth

              april 3, 2017 kl. 11:13 #428822

              Jo det var kul!

              /B

              bengt@akesson-motorsport.se

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.