Efterlysning 900: kontakt till fördelare

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses Efterlysning 900: kontakt till fördelare

Detta ämne innehåller 4 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av 2016-06-15 21:30.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare

jagilar
    Deltagare

Efterlysning till 900 T16 Aero -88: Söker kontaktstycke till fördelaren, alltså på kabeln som går till fördelaren. Detta glappar och den snygga provisoriska lösningen med buntband funkar sådär… Någon som har fungerande på lager, eller kan tipsa mig om var jag ska leta (helst nytt förstås)?
    Alternativt – går det att använda annan kontakt, annat märke etc?

Bilagor:

stefan
    Deltagare

om den glappar så borde det ju synas att något är skadat? Det är ju en ganska enkel kontakt på det viset. Lösa stift går säkerligen att köpa.

jagilar
    Deltagare

Nja, det är när det blir varmt och antagligen vidgar sig. har funderat på att löda ihop det men då sitter det ju där sen…

M.Broberg
    Deltagare

borde ha kvar i min bil nånstans (konverterat till Trionic så vissa saker används inte)

ska kolla skicekt. en -84 är det så LH 2.2 men borde vara samma, vanlig 3 polig sak.

vart håller du hus?

• Det här svaret redigerades 1 år, 9 månader sedan av .

jagilar
    Deltagare

Sorry sent svar, det kanske är samma jag är osäker.

jag finns i Skara och Stockholm

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng