Pröva att montera mina nya fälgar i torsdags, är ganska nöjd 🙂
.JPG)
.JPG)

Jössös så läckert det blev med Revolution fälgar !!!
Japp, tyvärr kommer det att dröja innan de hamnar på rätt bli, den är i delar än ;(
Tror de kommer att sitta som en smäck på 93:an. :AP :AP :AP :AP
Men kommer att ha dem på denna ibland innan den blir klar.
@Lollo wrote:
Japp, tyvärr kommer det att dröja innan de hamnar på rätt bli, den är i delar än ;(
Tror de kommer att sitta som en smäck på 93:an. :AP :AP :AP :AP
Men kommer att ha dem på denna ibland innan den blir klar.
Djäkla Härm-apa! :tongue:
Skitläckert Lollo!!!! Avundsjuk Ja! Hur kommer jag att kunna svara på detta…….Hmmmmmm¨¨
Den som följer tråden hanske får se…… Smaken är som baken…..
/Fredrik
Så här ser mina Revolution till 93:an ut. Det är troligen en tidigare variant som saknar urgröpningen som är i Lollos fälgar, men likväl 7×15″ och breddar rejält. Den tjockare fälgen kräver en speciell hjulmutter. Har två uppsättningar, en champagnefärgad och en svart. Har inte valt tema på färgen än, men det blir polerad kant – lita på det!
De svarta fälgarna är lite fiffigt borrade men både 114,3 och 108mm bultmönster.

Lollo, din svarta trubbis är så himla läcker, och jag tycker att fälgarna ser hel-rätt ut på den!
Dicst: Bakskärmarna på 93:an ser lite speciella ut… Skulle de verkligen avslöjas redan? 😯 😀
@Pelle S wrote:
Dicst: Bakskärmarna på 93:an ser lite speciella ut… Skulle de verkligen avslöjas redan? 😯 😀
Nej. Se det som en teaser på vad som komma skall… :icon23:
:icon_lakrits: Dessa är giftiga…
Inte riktigt rätt bultmönster men coolt ändå 🙂

Svarta v4:or och med breda fälgar är jäkligt läckert!!
Jag funderar på att montera dessa på 2-taktaren.
/Fredrik
Det var en snygg fälg Fredrik! Långt utdragna ekrar med lite vass kant , polerad kant. nytillverkad. 6″ bred, 15″ hög , tillverkad i England Mer kan jag inte gissa… :kopfkratz2: Hur många rätt hade jag.. :icon23: