Frågor kring 95 -69

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Frågor kring 95 -69

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • maj 27, 2002 kl. 14:11 #64244

      Elschema!

      Jag känner starkt att jag behöver ett elschema! När jag skulle prova vindrutetorkarna så står dessa still, däremot tänds OLJETRYCKSLAMPAN istället!! En något udda funktion… *suck*

        maj 27, 2002 kl. 15:12 #64245

        Har du fax, kan jeg sende deg kopi av EL-skjema.

        Been a Saab owner since 1987.
        I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.

        1960 93F
        1967 96 Monte Carlo 850
        1975 96 V4
        1989 900i 8V 5 dørs
        1992 900S 5 dørs
        2008 9-3 SC Aero ttid
        2009 9-3 SC tid

          maj 28, 2002 kl. 13:31 #64246

          Hej igen!

          Det var förresten laddningslampan som lyser om man försöker slå på vindrutetorkarna… Vad det beror på vet jag inte men håller på att reda ut det..

          Nya problem:

          Bromsslangar bak, vem har sådana! PÅ mekonomen finns det att köpa bromsslangar bak, men med kommentaren ”96”. Vad skiljer mellan 95 och 96?

          Som sagt, bromsslangar köpes OMGÅENDE!

            maj 28, 2002 kl. 14:57 #64247

            =)
            edit: elschema finns i instruktionsboken

            /Nisse
            Team Gbg
            96 V4 '77b
            9-3 Sport '99

              maj 28, 2002 kl. 22:12 #64248

              Det sitter två bromsslangar mitt ovanför bakaxeln. Dessa har blivit ett med bromsrören och fastsättningen på bakaxeln. Därför behöver jag nya sådana…

            Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.