Glöm inte rösta i EU-valet 25/5

Forum / Övrigt / Off Topic / Glöm inte rösta i EU-valet 25/5

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare

Nu år måttet rågat för min del. Jag är inte medlem i SAABklubben för att ta upp politik på sitt forum. Gå och rösta det
      det är en demokratisk skyldighet i detta landet men håll era åsikter för er själv, eller gör det på rätt plats inte här.
      Händer detta en gång till kommer jag inte att betala någon medlemsavgift, det finns andra klubbar som tar upp mitt
      bil intresse och mina SAABar kommer jag nog att kunna hålla igång utan att vara medlem i denna politisk smittade klubb.

maj 24, 2014 kl. 20:16 #175851

Ursäkta sent svar från mig här. Har spenderat hela dagen med att meka V4 och polera 99:an.

@beryll wrote:

Då har du kapitalt missat hur Sverige ser ut idag-
        hur kan detta vara SD:s fel när det ÄR alliansen som sitter vid makten?

Jag har inte klandrat SD för ”hur Sverige ser ut idag”. Förstår inte var du får det ifrån. Om man vill påverka utvecklingen i Sverige så ska man rösta i EU-valet, som jag skrev i mitt inledande inlägg.

En röst på SD är dock INTE en röst mot Alliansen eller oppositionen (S, V, MP). En röst på SD är en röst på ett högerextremt och främlingsfientligt parti. Tro inget annat.

Här är en bra redovisning av hur SD grundades och har utvecklats under åren: http://www.etc.se/inrikes/nazisterna-som-skapade-sverigedemokraterna

Jag vill runda av den här diskussionen från min sida med att återigen poängtera att mina inlägg i denna tråd enbart reflekterar mina egna personliga åsikter. Det har inget med mina uppgifter i Saabklubben att göra. Om jag inte har rätt att få uttrycka mina åsikter fritt här, inom forumets regler, så ställer jag gladeligen min plats till förfogande. Jag tänker dock inte låta SD vara oemotsagda, varken här eller i något annat sammanhang.

Hur som. Iväg och rösta med er imorgon! :CH

maj 24, 2014 kl. 21:26 #175853

Den som inte röstar imorgon kan inte klaga på måndag

maj 25, 2014 kl. 19:27 #175891

Nu är vallokalerna för EU-valet stängda och denna tråd är då inte längre aktuell. Låser den därför nu.

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Ämnet ”Glöm inte rösta i EU-valet 25/5” är stängt för nya svar.