Historisk Racing 2006-När och Var??

Forum Övrigt SSR Historisk Racing 2006-När och Var??

Detta ämne innehåller 4 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2006-05-12 17:29.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare

stefan w
    Deltagare

Hej alla!
    Jag är sugen på att se historisk racing och då i synnerhet tävlingar i 1000 cupen.
    När och var går dessa 2006?
    Tack på förhand!

stellemark
    Deltagare

Kolla deras hemsida 🙂

1000-cupens hemsida

Vill man se historisk racing på riktigt kul bana så skall du kolla in Historic Grand Race i vårt grannland… Skandinaviens häftigaste bana?? 35 meter i höjdskillnad och lika nära dit som till mantorp från sthlm…

stefan w
    Deltagare

Tack för svaret
    Jag tänkte inte på att kolla på hemsidan

Hmmmm…..det verkar inte som om det är klart med datumen för 2006.

Av det som jag läst tidigare så verkar det vara ruskigt kul att vara med i dessa tävlingar, undra om man skulle ta och………….

stellemark
    Deltagare

Hej stefan

Joddå datumen är spikade

Datum

Kanske lite ologiskt placerade… (skäll på mig då)

Men det är ett helt underbart gäng att umgås med i alla fall 🙂

vill du se mer saab raccing kolla in SLC Samt Swedeteammotors bravader

Ser du en lång inte smal kille med brillor och kameror i deras omgivning så är det undertecknad 😉

stefan w
    Deltagare

Hej, tack för svaren.
    Är det några som tävlar Historisk som bor norr om Sundsvall?? Eller är det en ”sydsvensk” företeelse?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng