Högt varvtal, kylarvattnet?
- Detta ämne har 18 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2002-05-17 07:47 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Högt varvtal, kylarvattnet?
Har du kollat vakuum slangarna vid förgasaren? En sprucken slang kan ge intresanta tomgångs egenskaper.
Hade också en gång problem med tomgången som inte ville gå ner, då var det armen som styr snabbtomgången som var trög, lite smörjmedel och problemet var ur världen.
En annan gång råkade jag ut för att en vakuum slang blev under tomgångs skruven, resulterade i att tomgången ibland var bra och ibland inte.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem