Inre drivknutar

Forum Modellspecifika forum OG900 Inre drivknutar

Detta ämne innehåller 4 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-11-01 17:07.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #24958

    icecream
    Deltagare

    Har glömt om de sitter så man kan bända bort dom från diffen eller om man måste skruva bort locket som på 9000?
    Väster medbringare eller endast tripoden har sagt upp sig.

    Kan ”klockan” klara ett tripodras?

    3 frågor jag behöver svar på.
    Gäller min 88-T8.
    Har inte kollat vad lådan heter.

    #179150

    plankan
    Deltagare

    @icecream wrote:

    Har glömt om de sitter så man kan bända bort dom från diffen eller om man måste skruva bort locket som på 9000?

    En bild kanske säger mer än 1000 ord:
    😉

    #179164

    icecream
    Deltagare

    Fel sida lådan iofs, men knutarna sitter inte skruvade, endast ipressade. Fick reda på att just vänster sida är det oftast tripoden som ballar ur.
    Tack för en fin bild.

    #179166

    saabaero
    Deltagare

    Det är samma princip som 9000 dvs locket måste skruvas bort och sedan bort med låsringen på axeln för att byta medbringaren.
    Medbringaren kan överleva ett tripodras.
    Är medbringarna slitna kan man skifta sida och få en ny slityta 😉

    #179168

    plankan
    Deltagare

    @icecream wrote:

    Fel sida lådan iofs

    Javisst är det så 😳
    bevisar återigen bara att man skall inte försöka leta bilder när man egentligen skulle varit iväg 5 min tidl 😆

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng