Internationella Saabträffen 2009 i Holland
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Internationella Saabträffen 2009 i Holland
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Internationella Saabträffen 2009 i Holland
- Detta ämne har 58 svar, 25 deltagare, och uppdaterades senast 2009-08-27 16:15 av sten-arvid larsson.
-
FörfattareInlägg
-
Lars M wrote:Vad sägs om en bild på aluminiumbåten som Saab byggde?
Ja, och med en bild på en JAS 37, en 900 (om det ska vara så noga :/ ) och så Saalinan. Texten lyder sålunda ”Saab – zowel gevogelte, vis, en tussen deze twee uitersten.”
Fast det funkar inte på andra språk.
Rolig idé tycker jag. Vore jättehäftigt om vi alla hade likadana tröjor på oss. Se bara till att få något motiv som passar alla. Gärna med flera olika Saabmodeller på. 🙂
Lars M har hand om bokning av boenden och övrigt runt det praktiska, så kontakta honom om ni vill hänga med till Holland 2009!
Per-Erik wrote:hmm… 76 mil, enkel resa från Helsingborg, vill nog till karavan åkande om man ska våga sig på det, plus en massa reservdelar å verktyg… 🙂Men… feegis :crazy:
Vi har 107 enkel från Östersund till Malmö å hur mycket reservdelar såg du i skuffen på 92´an i somras? :racesmile:Hotrodder wrote:Per-Erik wrote:hmm… 76 mil, enkel resa från Helsingborg, vill nog till karavan åkande om man ska våga sig på det, plus en massa reservdelar å verktyg… 🙂Men… feegis :crazy:
Vi har 107 enkel från Östersund till Malmö å hur mycket reservdelar såg du i skuffen på 92´an i somras? :racesmile:Jo, sant… man är väl feg, men men… det kan man kanske ändra på, inte vet jag. Vet bara att under alla mina år som V4:a åkare, och jodå, det har blivit många mil, med släkten utspridd mellan Helsingborg och Hälsingland, så har det alltid varit nåt som pajat – filter, remmar, kylare, slangar, vattenpumpar, växellådor… Och händer det inom landets gränser så är det ju lite en sak, men lite mer, ska vi kalla det intressant, om det händer ute i Europa?! 😎
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.