Internationella Saabträffen 2009 i Holland

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Internationella Saabträffen 2009 i Holland

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Internationella Saabträffen 2009 i Holland

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 59 totalt)
  • Författare

Hehe , nice off-topic . If you create a Tee-shirt especially for the event , please don’t forget to bring some for ”the rest of Europe members” 😉

Tack !

december 17, 2008 at 12:25 #132042

I am convinced that the Saab Club Netherland will provide us all with all kinds of souvenirs from the meeting, official t-shirts as well. I assume there is no need to worry about that.

With all due respect, the ideas for the t-shirts mentioned above is primarily intended for the participants coming from Sweden and is in no way meant to be an attempt to replace any official meeting memorabilia. As are all my ideas, this initative aren’t serious enough to have any significance if not carried out. But if there is a true interest, of course it will be possible to get a t-shirt for just about anyone who cares for vintage Saabs.

Please enter your suggestion for a design!

december 17, 2008 at 15:43 #132051

Frugan och jag tycker att tröjan vi hade på internationella träffen 2006 i Ljungbyhed borde passa bra för att visa vem vi är. Många betalande som var där har har ju den blåa varianten.

december 17, 2008 at 17:25 #132053

jag kunde hänga på tror jag. kan ta mej över till Umeå och därifrån vidare.

hör ju till den yngre klanen här.

december 30, 2008 at 19:49 #132659

Hello all Swedish Saab-friends!

I’m sorry for writing in English, but I don’t speak and write Swedish.

I don’t know if it was already known by you, but the registration for Intsaab 2009 is opened!

More information is to be found at http://www.intsaab2009.com.

We wish you all a warm welcome in The Netherlands and see you in August 2009!

Kind regards,

Dennis Stoelinga
              The Netherlands

P.S. if you have any questions about registration or maybe you need some help with translation problems, do not hesistate to contact me: registration@intsaab2009.com.

december 30, 2008 at 20:21 #132661

Dennis, thank you for the courtesy of providing a registration form in Swedish!

I have just submitted my registration form, and I looking forward to be a part of the meeting and the anniversary celebration of Saab Club Nederland.

I don´t think that my Ex-Royal 99 limousine will be ready at the time for the meeting, but there are other Saab alternatives. Commence countdown…. 😉

maj 14, 2009 at 12:59 #140045

Hej alla!

Although I’m trying to learn Swedish at the moment, it’s still not enough to write this message in Swedish, so sorry again for writing in English.

I post this message here, just to remind you that the registration for Intsaab 2009 closes at June 1st as it is then no longer possible to participate. During the weekend of 7 – 9 August, there is no possibility to sign in! Would you like to participate, make sure your registration, as well as your payment, is with us no later than June 1, 2009.

Click here to sign in immediately!

We’ve also added some additional information about the Lelystad Test Centre and the spare parts market on the website. Please visit http://www.intsaab2009.com to learn more about this.

If you have any questions, just contact us at organization@intsaab2009.com or registration@intsaab2009.com.

Hope to see you soon in Doesburg!

Kind regards,

Saab Club Netherlands
                  Dennis Stoelinga

Registration Intsaab 2009

registration@intsaab2009.com

maj 22, 2009 at 07:28 #140417

Jag har just bokat campingplats. Epost: ijsselstrand@live.nl Snabbt svar, engelska självklart, inget krångel.

Prova!

PS Glöm inte tröjan… här är ett förslag som kanske passar alla.

maj 22, 2009 at 14:52 #140427

den på en välsvarvad brud skulle bli snyggt :thumbup:

maj 22, 2009 at 16:37 #140434

Då var vi där igen :nono: Den här tröjan skulle vara snygg tom på mig.

maj 22, 2009 at 16:47 #140436

..och mig!

maj 22, 2009 at 17:23 #140438
                            Mats A wrote:
                            Då var vi där igen :nono: Den här tröjan skulle vara snygg tom på mig.

:smile:min mamma har sagt att det är fult att komma med osanning :hype:
                            men jag tror på dej

juni 6, 2009 at 05:35 #141069

Nu går jag med en begäran om offert till några tröjtryckare på orten. Tröjan blir flaggblå (som ljungbyhedströjan) med texten som i bilden nedan i gult och Saabklubbens logga.

Tröjan kommer att säljas till självkostnadspris (tröjan, två färgers tryck (vitt och gult) och kanske en liten flagga på ena ärmen + frakt). Beroende på upplagan kanske priset hamnar på dryga hundralappen. OBS att detta inte går genom webbshopen eller Saabklubben utan är ett initiativ av mig personligen. Besked innan midsommar.

/Mats A

juli 3, 2009 at 13:22 #142307

Så, då har jag lite priser att erbjuda.

Antingen går man på en lyxlinje där man satsar på en mer arbetad tröja. Kostnad ca 300 kr inkl moms och tryck enligt ovan.

Tröjan kan även ”spegelvändas” i färgerna, dvs blå med gula detaljer. Läs mer här.

Annars kan man gå på en mer traditionell t-tröje-linje i prisklassen 170 – 220 kr inkl tryck och moms.

Beställ via PM eller mejl (chairman@saabklubben.com). Erbjudandet stänger när jag kommer hem från Saabens dagar.

Firman trycker v 32 så det blir tajt om tiden.

augusti 3, 2009 at 06:07 #143500

upp till bevis nu,Hur stor blir karavanen?Finns det någon som håller i den?Eftersom det finns olika färdsätt till tyskland kan man ju sluta upp på olika platser efter planläggning. Men det vore trevligt att komma in till holland i karavan.Vore bra om folk lämnade mobilnummer till en lista tillexempel och vilken väg dom kör och när.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 59 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.