INTSAAB 2014

• Detta ämne har 100 svar, 22 deltagare, och uppdaterades senast 2014-08-23 15:13 av .
Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 101 totalt)
  • Författare
    toppola
    Deltagare

Vad har dom nu hittat på :bh ?? Innan så var ordningen efter när man anmält sig :read , nu är det efter bokstavsordning. Och fortfarande inget om Pre-tourer 😯 .

dominik
    Deltagare

@toppola wrote:

Och fortfarande inget om Pre-tourer 😯 .

Om det finns inga pretourer vi ska organisera vår egen pretour till Intsaab från Swinoujscie på tisdag. Numera vi är drygt 20 personer med 13 Saabar från Belgien, Nederländerna, England, Schweiz och Tyskland. Om du vil hänga med mejla mig sixtensason (at) web.de

Dicst
    Deltagare

Ang pretour: Vi orkade inte vänta längre, så vi har bokat pensionat uppe kring kusten vid Gdynia tisdag-torsdag för att bada och kolla lite på närområdets aktiviteter med barnen. Intsaab ligger tydligen mitt i starten på Polackernas egen semester, så det är begränsat med utbud av boende just då uppe vid kusten. Torsdag är inte riktigt bestämd än, men förmodligen rör vi oss nedåt en aning. Hade jag själv fått välja hade jag satsat på lite världskrigsminnen, men det fick bli en bra kompromiss med familjen. Blir det kokhett är ju inte kottarna intresserade av att sitta många mil i en gammal TT-Saab utan AC, även om man har safarirutor…
    Några andra med barn som ska ner därikring samtidigt?

Martin
    Deltagare

Det är nu möjligt att registrera sig för Pretour

Citat från träffens hemsida

Pretours
    The 2014 International Saab Clubs Meeting will commence on Tuesday, the 5th of August. Five pretour starting points have been established to assist you on the way to Malbork.
    This option (subject to an additional fee) is directed mainly at our guests from abroad, to facilitate your journey and show you a bit of our country. On each of the ”stops”, a Saab Club Poland ”resident” will be waiting for guests at a pre-defined accommodation point, to provide advice regarding routes or roadside assistance services, when required.

If you want to register for pretours, please send us email to address for pretour you have selected.

Pretour No. 1 – start on 05.08.2014 – Tuesday.
    First meeting in Gdynia
    2nd – Chojnice
    3rd – Toruń
    for register to this pretour email us – p1@intsaab2014.com

Pretour No. 2 – start on 05.08.2014 – Tuesday.
    First meeting in Suwałki
    2nd – Białystok
    3rd – Olsztyn
    for register to this pretour email us – p2@intsaab2014.com

Pretour No. 3 – start on 05.08.2014 – Tuesday.
    First meeting in Cieszyn
    2nd – Częstochowa
    3rd – Toruń
    for register to this pretour email us – p3@intsaab2014.com

Pretour No. 4 – start on 05.08.2014 – Tuesday.
    First meeting in Gorzów Wielkopolski
    2nd – Chojnice
    3rd – Toruń
    for register to this pretour email us – p4@intsaab2014.com

Pretour No. 5 – start on 05.08.2014 – Tuesday.
    First meeting in Świnoujście
    2nd – Chojnice
    3rd – Toruń
    for register to this pretour email us – p5@intsaab2014.com

rally
    Deltagare

Vi åker Nr 3!!

Glöm inte att smaka på Polens National soppa!!! Zurek!! Supergod!

/Fredrik

Magnus E
    Deltagare

Tyvärr så har jag försökt skicka mejl för att anmäla till en pretour men det mejlet ”studsar” bara tillbaka med en så kallad ”mailer-demon” om att det finns ingen mottagare med den adressen.

Saab 96 -61 Saab 97 -72 Saab 900 -95

Jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag är dyslektiker
    Magnus E

jan-olov
    Deltagare

Samma för mig??? (Pretour Gdynia)

Jan-Olov

Martin
    Deltagare

Magnus o Jan-Olov, har ni felanmält ”studsen” INTSAAB2014 hemsida?

uffepuffe
    Deltagare

jag ringde Wojciech
    han skulle kolla upp detta när han kom hem i morgon
    :read

jan-olov
    Deltagare

Nu verkar E.posten funka.

Jan-Olov

jan-olov
    Deltagare

Nej det gör den inte men det tog längre tid för mail delivery subsystemet
    att reagera den här gången.

Jan-Olov

hernstrom
    Deltagare

Vi är ett gäng från karlskrona som har båt och boende klart. vi funderar nu kring det här med biljetten till inträdet. Jag har läst på instsaab2014 vad som ingår i priset men undrar nu vad som väntar oss om vi inte löser biljett. Har vi inget tillträde till själva festivalen, området, bakluckeloppis, tal och vad som nu kan tänkas hända? Mat och dricka får vi isf ordna själva. Jag personligen tycker att det är en stor slant att betala för t shirt och vad som nu ryms i välkomstpåsen, visst båtturen låter lite lockande men undrar dock hur många som ryms där. någon som vet det? eller hur många som får plats på middagarna osv? jag har sökt men inte hittat något info om detta. I trollhättan i somras kostade det att gå in på museet och för att få matbiljett, vi beställde sent och fick nöja oss med en barbiljett men resten av festivalen var öppen för alla. så frågan jag ställer är om vi struntar i maten och slottsvandringen riddarturnering osv vilken saabfestivalupplevelse får vi då? förutom trevligt saabfolk på stan? Tacksam för svar, tankar och ideer från er som har mer info om festivalen. och inga negativa svar på att jag tycker 96 euro e mkt pengar (studerar)

Martin
    Deltagare

Hejsan
    Snabbt svar via mobilen
    Saabfestival och Intsaab är två olika saker, men med stora likheter.
    intsaab är en träff för de föranmälda medlemmarna i olika Saabklubbar runtom huvudsakligen Europa.
    Saabfestivalen är en aktivitet för alla, med inslag av aktiviteter som kräver föranmälan

Varje Intsaab har ordnat lite olika. Exempelvis i Finland gick det bra att komma in på träffområdet, men om man vill delta i olika aktiviteter är det stopp. Bakom träffen ligger det mycket arbete o planering, så värdarna ser förstås gärna att man är med på de arrangemang de ordnar.

skall försöka utveckla detta är jag sitter vid en dator

Magnus E
    Deltagare

Jag får fortfarande mejlen i retur ”Sorry, we were unable to deliver your message to the following address.”
    Jag har liter svårt att prata engelska och har mejlat polska saabklubben utan resultat. Är det någon som lyckats att anmäla sig till en pretour?

Magnus E

Magnus E
    Deltagare

Nu har dom bytt e-postadresser till pretourena (konstigt svengelska det vart), hoppas det funkar bättre nu!

Magnus E

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 101 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng