INTSAAB 2014

• Detta ämne har 100 svar, 22 deltagare, och uppdaterades senast 2014-08-23 15:13 av .
Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 101 totalt)
  • Författare
    dominik
    Deltagare
    greven
    Deltagare

Försökt registrera mig/anmäla deltagande genom sidan, men jag har ännu inte fått någon aktiveringslänk till min e-post. Någon som har en idé ?

rally
    Deltagare

Fungerade perfekt för mig. Du har väl uppgivit fel epost adress??

/Fredrik

rally
    Deltagare

Betalt & klart!! Allt är bokat! Nu ser vi fram emot augusti eller??? Nja först vill vi ha sommar!

/Fredrik

greven
    Deltagare

@Rally wrote:

Fungerade perfekt för mig. Du har väl uppgivit fel epost adress??

/Fredrik

Nja, det verkar inte så. Jag försökte registrera mig igen och fick då uppgiften att min e-postadress redan existerade. Jag har alltså angivit rätt e-postadress. Kommer helt enkelt inte vidare i processen. Får väl kolla om man kan maila tillden som sköter sidan. Dessa satans datorer !!!!!!

Dicst
    Deltagare

Hepp,

Jag lyckades komma in om jag körde Internet explorer och även kvitterade registreringen via samma webläsare.
    Men nu har jag fastnat i biljettköpet. Jag vill lägga till mina barns biljetter, men de är ju små och har inga egna mailadresser och jag får inte använda min egen flera gånger (!) Hur f-n ska man kunna registrera en familj då? Tycker att allt annan verkar lovande, men det är uselt att det inte finns familjebiljettsvariant. Har mailat och frågat….

greven
    Deltagare

Här var det tvärstopp. Ännu ingen aktiveringslänk och heller ingen reaktion på mailet jag skickat. Får väl vänta till måndag och se om det blir några reaktioner, men just nu ser det lite mörkt ut.

greven
    Deltagare

Jaha, nu har jag fått svar på mailet och nu gick det att logga in och fullfölja registreringen. Men betalningen över nätet spökar. Vill ju betala med mitt bankkort (Nordea) som är anslutet till Visa. Men, allt står ju på polska ?

rally
    Deltagare

Fattar inte hur det kan vara färre svenskar än Finnar anmälda till denna träff.

Dags att visa vilka som är största Saabfantasterna!!

Billigare semester får man leta efter!

/Fredrik

cabmange
    Deltagare

@Rally wrote:

Fattar inte hur det kan vara färre svenskar än Finnar anmälda till denna träff.

Dags att visa vilka som är största Saabfantasterna!!

Billigare semester får man leta efter!

/Fredrik

Är det så illa Fredrik? tydligen är vi de mest osociala.

MH

rally
    Deltagare

Ja det verkar så.

Tyvärr har det varit så de senaste 2 Internationella träffarna som jag har besökt

/Fredrik

Martin
    Deltagare

Och ännu längre tillbaka tyvärr..

@Rally wrote:

Ja det verkar så.

Tyvärr har det varit så de senaste 2 Internationella träffarna som jag har besökt

/Fredrik

rally
    Deltagare

Undrar om vi inte var i minoritet även i Finland??

Martin
    Deltagare

Vi var i varje fall väldigt få för att vara ett grannland.. :bh

Skickar med lite inspiration från Finland 2011
    https://www.youtube.com/watch?v=qFS9V0sXCjg

Så kom igen nu ni som inte anmält er, men som gärna upplever nya härliga Saabupplevelser inom armlängds avstånd!

@Rally wrote:

Undrar om vi inte var i minoritet även i Finland??

pjv
    Deltagare

Finns det någon här som lyckats betala sina biljetter via DotPay.pl? Vilken ”payment channel” valde du i så fall?

Jag gjorde själv min inbetalning via PayPal (då det ännu var möjligt) och det funkade kanon, men nu finns inte det alternativet mera. Har några kompisar som skulle vilja vara med, men det krånglar med betalningen.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 101 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng