INTSAAB 2014
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / INTSAAB 2014
- Detta ämne har 100 svar, 22 deltagare, och uppdaterades senast 2014-08-23 15:13 av
Mikael Isaksson.
-
FörfattareInlägg
-
@Rally wrote:
Fungerade perfekt för mig. Du har väl uppgivit fel epost adress??
/Fredrik
Nja, det verkar inte så. Jag försökte registrera mig igen och fick då uppgiften att min e-postadress redan existerade. Jag har alltså angivit rätt e-postadress. Kommer helt enkelt inte vidare i processen. Får väl kolla om man kan maila tillden som sköter sidan. Dessa satans datorer !!!!!!
Hepp,
Jag lyckades komma in om jag körde Internet explorer och även kvitterade registreringen via samma webläsare.
Men nu har jag fastnat i biljettköpet. Jag vill lägga till mina barns biljetter, men de är ju små och har inga egna mailadresser och jag får inte använda min egen flera gånger (!) Hur f-n ska man kunna registrera en familj då? Tycker att allt annan verkar lovande, men det är uselt att det inte finns familjebiljettsvariant. Har mailat och frågat….
Vi var i varje fall väldigt få för att vara ett grannland.. :bh
Skickar med lite inspiration från Finland 2011
https://www.youtube.com/watch?v=qFS9V0sXCjgSå kom igen nu ni som inte anmält er, men som gärna upplever nya härliga Saabupplevelser inom armlängds avstånd!
@Rally wrote:
Undrar om vi inte var i minoritet även i Finland??
Finns det någon här som lyckats betala sina biljetter via DotPay.pl? Vilken ”payment channel” valde du i så fall?
Jag gjorde själv min inbetalning via PayPal (då det ännu var möjligt) och det funkade kanon, men nu finns inte det alternativet mera. Har några kompisar som skulle vilja vara med, men det krånglar med betalningen.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.