INTSAAB 2014

• Detta ämne har 100 svar, 22 deltagare, och uppdaterades senast 2014-08-23 15:13 av .
Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 101 totalt)
  • Författare
    uffepuffe
    Deltagare

har samma problem .skulle bli ordnat förra veckan .dags att maila igen

uffepuffe
    Deltagare

ringde Wojciech direkt istället.
    Just nu går det inte på grund av nån licens.
    Dom håller på med VISA och MASTERCARD ,så inom kort kommer han att meddela att det är möjligt

pjv
    Deltagare

Ok, tack för infon. Då är det bara att vänta.

Martin
    Deltagare

Från Polska Saabklubben:

”An on-line payment channel for Visa and Mastercard transactions is now available, via the Dotpay payment service.

Kind regards,
    Saab Club Poland”

Dicst
    Deltagare

Har precis lämnat iväg alla uppgifter över nätet och betalat med Mastercard utan att lyckats genomföra transaktionen, fast jag lyckats slutföra alla steg i processen.
    F-n! :bh
    Är det bara jag som har bekymmer här?

uffepuffe
    Deltagare

gick finfint .
    har du kopplat kortet till tjänsten

Dicst
    Deltagare

@uffepuffe wrote:

gick finfint .
    har du kopplat kortet till tjänsten

Jag följde alla instruktioner, genomförde alla steg och fick i slutet meddelandet att felet låg hos betalningsmottagaren, i klartext utskrivet Saabklub Polska.

greven
    Deltagare

@Dicst wrote:

Har precis lämnat iväg alla uppgifter över nätet och betalat med Mastercard utan att lyckats genomföra transaktionen, fast jag lyckats slutföra alla steg i processen.
    F-n! :bh
    Är det bara jag som har bekymmer här?

Jag hade exakt samma strul. Men fick tipset att använda PayPal från Fredrik och då fungerade det

Dicst
    Deltagare

@Greven wrote:

Jag hade exakt samma strul. Men fick tipset att använda PayPal från Fredrik och då fungerade det

Man har slutat med Paypal av nån licensanledning, men skulle arrangera så att det gick att betala via VISA och Mastercard direkt genom Dotpay istället. Jag kom hela vägen igenom betalprocessen, men felet ligger hos betalningsmottagaren. Har mailat och bett om hjälp.

greven
    Deltagare

Pust, vilket strul. Det blev fel för mig också, trots att jag använde PayPal kommer jag just ihåg. Efter några mail fixade det sig, men någon aktiveringslänk fick jag aldrig. De kanske skulle börja använda sig av flaskpost istället – antagligen pålitligare.

uffepuffe
    Deltagare

har ni fortfarande problem?

greven
    Deltagare

För mig löste sig efter att ha mailat ett par gånger. Fick då ett mail, där han förklarade att ”nu fungerar det” och det gjorde det. Jag har ingen aning om vad som strulade och heller inte vad det var som gjorde att det plötsligt fungerade. Aktiveringslänken kom aldrig och den behövdes uppenbarligen inte heller. Eftersom jag inte har någon skrivare hemma, så fick jag skriva ut bekräftelsen/kvittot på jobbet. För en gångs skull har jag ordning på papper och kvitton. Det vågar fan inte åka ner dit annars.

rally
    Deltagare

Gerda fixade det Dick. Då borde även du fixa det

Fredrik

Dicst
    Deltagare

Jaha, då fick vi svaret:
    Dotpay har en gräns på 1000PLN vid betalning, vilket inte begränsar köp av en enskild biljett men som gör att man ramlar över gränsen när man bokar för en hel familj som jag gjort. Nu skulle gränsen förmodligen höjas inom några dagar, men tipset är alltså att dela upp biljettköpet på flera betalningar.

=> Din kärring är helt enkelt inte lika dyr i drift Fredrik! :prop:

rally
    Deltagare

Ha ha

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 101 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng