Kallelse till årsmöte 2007
Forum / Klubbinformation / Styrelsen informerar / Hemsidan / Kallelse till årsmöte 2007
- Detta ämne har 26 svar, 14 deltagare, och uppdaterades senast 2007-08-21 20:49 av
phermansson.
-
FörfattareInlägg
-
[color:#FF0000][size:11pt]Saabklubbens medlemmar kallas till ordinarie årsmöte i Trollhättan 2007[/size][/color]
- Tid; 10 mars 2007 klockan 12:00.
- Plats; Saabs Bilmuseum.
- Motioner skall vara styrelsen tillhanda senast åtta dagar innan stämman.
- För tillträde krävs att Du kan styrka ditt medlemsskap.
- Reservdelsmarknad
utomhusinomhus kommer att hållas efter stämman.
[font:Comic Sans MS] Varmt välkomna![/font]
Styrelsen för Svenska Saabklubben
februari 8, 2007 kl. 17:54 #103136Det står att man skall kunna styrka sitt medlemsskap för att kunna komma med på mötet vilket jag tycker är helt rätt. Men hur??? Enligt mitt medlemskort så gick det ut maj 2006. Eller har det skickats små klisterlappar igen med bakrutan som har en förmåga att försvinna.
MVH Janne lundqvist nr914Janne2takt
Ja, du är välkommen att bli medlem på plats innan årsmötet börjar.
Men helst löser vi det innan, det är nämligen en hel del förberedelser innan årsmötet, och flera i styrelsen har lång väg att åka.
En vanlig betalning via Internet fungerar fint. Du kan också använda Paypal, även om det är främst avsett för medlemmar utanför Sverige.
Se http://www.saabklubben.com/nymedlem.shtmlfebruari 25, 2007 kl. 10:53 #103650När vi ändå väckt upp årsmötestråden… handlägg detta ärende mer er själva
under de närmsta dagarna!/ mvh Matte
http://www.saabklubben.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=53370&page=1#Post53370mars 5, 2007 kl. 18:00 #103951Jag hade tänkt att komma…Men jag ville ha med mig några kompisar.
Får dom också komma in på museét och gå på marknaden??Annars är det ingen idé att jag kommer, inte kul att åka själv
Tommy
Hej Tommy!
Du är förstås välkommen, men kompisarna bör vara medlemmar för att delta.totomommomy wrote:Jag hade tänkt att komma…Men jag ville ha med mig några kompisar.
Får dom också komma in på museét och gå på marknaden??Annars är det ingen idé att jag kommer, inte kul att åka själv
Tommy
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.