Kallelse till årsmöte 2007

Forum / Klubbinformation / Styrelsen informerar / Hemsidan / Kallelse till årsmöte 2007

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare

Hej Lollo!
      Kassören hanterar medlemsärenden och kan hjälpa dig med ett nytt märke. I nödfall kan vi kolla medlemskapet på plats, men det betyder eventuellt köer vid insläppet, och det vill vi gärna undvika. 🙂

mars 7, 2007 kl. 06:30 #104003

Tydligen ett problem, jag har inget märke nyare än 2005! Lite kort md tid att fixa fram nya, dock finns mitt nr i matrikeln, hur gör vi?

MVH

Michael

mars 7, 2007 kl. 06:43 #104004

I nödfall kan vi kolla medlemskapet på plats.

mars 7, 2007 kl. 09:36 #104006

Information för säljare till marknaden.
            Insläpp för säljare sker mellan 10.00 och 11.30. Därefter stängs lokalen.
            Lokalen öppnas igen en kort stund innan årsmötet avslutas så att säljarna kan vara på plats då marknaden öppnar för köparna.

mars 8, 2007 kl. 21:15 #104040

en fråga jag ska inte vara med på mötet tänkte komma å kolla in marknaden efteråt. kan min syster son följa med in på museet om han betalar den vanliga avgiften för att gå in där?
              mvh niklas

mars 8, 2007 kl. 22:33 #104042

Svar ja!

Museet är öppet som vanligt även denna lördag, mellan kl 11 och 16. Så hoppas ni andra som frågat här, nu fått svar, era sambos eller andra reskamrater är välkomna att se på museet, under tiden vi medlemmar avverkar stämman. Dock gäller vanlig entreavgift för dem, 30:- för barn och 60:- för vuxen.

M a o: för medlemmar ingår entren till museet vid deltagande på årsmötet
                Det fika som bjuds är tillika förbehållet medlemmarna.

Marknaden? Ställer mig frågande till varför denna skulle vara öppen enbart för medlemmar. Om reskamraten vill hjälpa en medlem bära ut en växellåda, ska han då nekas tillträde? Eller hjälpa densamme att spana efter en speciell rutlist?

Från museets sida kommer ingen medlemskontroll att äga rum där, dock låter Peter Bäckström hälsa att man från deras sida vill att säljarnas utbud skall vara Saabrelaterat, allmän-nasare med t ex spännband och kapsylöppnare i lådorna bör söka sig till andra marknader.

mars 10, 2007 kl. 18:28 #104083

Stort tack till styrelsen för ett trevligt och väl genomfört årsmöte!! :applause: :applause:

mars 10, 2007 kl. 22:04 #104090

Jag ber att få tacka för mig!

För cirka 1,5 år sedan beslutade jag att inte ställa upp för eventuellt omval i samband med årsmötet 2007. Valberedningen varskoddes, och har sedan dess arbetat mycket med att hitta ersättare. Tyvärr sprack det inför årsmötet.

Det gläder mig att klubbmästaren och redaktören fått ersättare. På lite sikt kommer även ordförandeposten att lösas ut på ett bra sätt. Årsmötet skall ha en eloge för sin smidighet att besluta att delegera arbetet med att tillsätta en ny ordförande till valberedningen och den nya styrelsen.

Nu skall jag SNARAST möjligt avveckla webbmästeriet till förmån för Patrik Hermansson.

Tack för den tid som varit!

mars 10, 2007 kl. 22:31 #104091

Tack själv för allt du gjort! Ska bli en ära att ta över sidan, finns mycket bra material som jag ska förvalta efter bästa förmåga. Vi får höras närmare om detaljerna.
                      Kan nämnda för dem som inte sett det att jag lagt upp några bilder från årsmötet på http://www.saabklubben.com/arkiv/misc/arsmote2007.htm

mars 11, 2007 kl. 07:41 #104092

Saabon är verkligen ett bra initiativ. En fråga som jag inte kom på förrän efter årsmötet: Kommer ni att sälja reklamplats på vagnen? Det vore ju ett sätt att finansiera den.

augusti 21, 2007 kl. 15:27 #110861

Är det inte dags att börja använda vår nya klubblogotyp snart?

Ni kanske kommer ihåg, den som presenterades vid årsmötet 2007 och är framtagen av Rony Lutz. :applause:

Vad säger styrelsen, varför dröjer det?

Mvh
                          Anders Jensen

augusti 21, 2007 kl. 20:49 #110877

Den har jag efterlyst några gånger till hemsidan några gånger men den lyser med sin frånvaro lika mycket som svaren på mina frågor…

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.