Köpes: Sommardäck/fälg till OG900

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses Köpes: Sommardäck/fälg till OG900

• Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2015-08-14 13:37 av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Jonathan
    Deltagare

Då min bror skickligt (?) nog körde in i en trottoarkant med min OG900 -91 och repade upp fälgar samt punkterade ett däck så önskar jag köpa bättre begagnade sommardäck/fälg till denna bil. Det är höger sida det gäller. Vill antingen köpa två plåtfälgar med däck (gärna svartlackerade, men inget måste) eller en komplett uppsättning aluminiumfälgar (4 st) med däck.

Pris? 500 – 2 000 kr kanske? Beroende på antal/typ av fälgar och däck. Jag finns på Värmdö utanför Stockholm. Åker ofta på onsdagsträffarna i Stockholm så vi kan givetvis göra affär där också. Skicka mig PM eller ring på 070-564 30 40.

Peder Andersen
    Deltagare

Hej!
    Jag har två svartlackade fina plåtfälgar med Falken 185/65-15 på, ca 5 mm mönsterdjup.
    500 kr för båda tillsalmmans, men de finns utanför Örebro.
    Kanske intressant om ni har vägarna förbi på något vis?

Du når mig på mail pedera@telia.com eller telefon 070-5455068, jag kollar inte meddelanden på forumet så ofta.

MVH
    Peder Andersen

erik randa
    Deltagare

Jag har förmodligen 2 st däck och fälg av det fabrikat som din bror köpte av mig i våras, jag kan kontrollera om du är intresserad

MVH

Erik.

Jonathan
    Deltagare

Stort tack för era svar här, Erik och Peder! Jag har fått nos om en uppsättning Super Aero-fälgar med däck från en annan klubbmedlem. Ska försöka få till det (med logistik osv.), annars återkommer jag till er. Tack!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng