Krutracet 2010

Forum Övrigt SSR Krutracet 2010

• Detta ämne har 22 svar, 12 deltagare, och uppdaterades senast 2010-05-18 20:59 av .
Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    phermansson
    Deltagare

Kanske att man ska ta sig en tur trots att vädret verkar bli sådär…

Angående däck förresten, du har inga vanliga 99a däck att sälja Johan?

truls herland
    Deltagare

Men det är ju 4 Saabar på första bilden Anders?

mvh

Truls

anders jensen
    Deltagare

Det är 7 st Saabar på första bilden, 3 av dem döljs i ”dimman”. 🙂

/Anders

johan josefsson
    Deltagare

Patrik -Jag förstod inte riktigt vad köpesförfrågan på däck hade med backtävlingen att göra… Men det finns säkert nåt liggandes. Frågan är vad ”vanliga” däck innebär?

phermansson
    Deltagare

Däckfrågan hade inte mer med backtävlingen att göra annat än att jag kom på att du kanske har däck liggande när jag såg din kommentar om grusdäck ovan. Helt Off Topic, får väl be en moderator skälla på mig 🙂

Problemet är att jag har en 99a stående med blankslitna däck som ska besiktigas på måndag. Försöker nu allt mer desperat få tag i en omgång godkända men billiga däck. Har inte lust att lägga några större pengar på den bilen än, så gärna plåtfälg med hyfsade däck.

anders jensen
    Deltagare

http://www.uddevalla.se/uddevalla/arkiv/ovrigt/vader.4.4e32c8105f14891208000290.html
    Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :lecture:

Vi ses väl i morgon ?

anders jensen
    Deltagare

Niklas Hedlund har åter tagit jättefina kort i backen.

http://www.nikhe.se/

/Anders

db1
    Deltagare

Mycket fina bilder! Hade nöjet att vara där som åskådare.

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng