Kylarfläkt og900
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2013-08-28 05:57 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Kylarfläkt og900
Hej!
Bytte koppling på min og900 igår och passade även på att byta till en bättre begagnad kylare. När jag monterade tillbaka fläkten insåg jag att den gjort sitt. Fläkten går trögt och låter illa. Någon som vet var man får tag på en ny, alternativt renoverad eller bättre begagnad? Hur har ni andra gjort?
/Henrik
finns tunnare fläktar på biltema.
annars har nog de flesta här inne ett gäng på lager. har en trave fläktar själv i reserv.
@joH900 wrote:
Testa och skruva lös fläkten från fläkthuset och se om det inte går och smörja upp axeln, kan funka på vissa om de inte är helt skrot.
Jag ska göra att försök med uppsmörjning men den fläkten har under min tid som ägare aldrig låtit speciellt kry. Kanske läge att leta efter bättre begagnad :tssk
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem