Långholmen 2009

• Detta ämne har 69 svar, 23 deltagare, och uppdaterades senast 2009-10-05 20:44 av .
Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 70 totalt)
  • Författare
    fredrik
    Deltagare

Det beror på vädret men det får vi hoppas!!

/Fredrik

tommy m
    Deltagare

Klart det blir bra väder!! Danne och jag tar med oss sommaren från Örbyhus 🙂

wendan
    Deltagare

Dax igen för en trevlig träff i solsken så klart Tisdag 1800 ungefär

uffepuffe
    Deltagare

synd man inte är i byn :sad2:

fredrik
    Deltagare

Synd att man kom försent ikväll….

/Fredrik

gerda
    Deltagare

Ja, vi var som sagt lite sena…
    Folk måste ha kliat sig i ögonen mer än en gång när de såg en V4-Cab komma dragandes på en röd 65:a Sport i tipp-topp orört originalskick!

Men Ni måste ha avslutat tidigt, trots det fina vädret…(???) Fredrik var ju ändå där halv 9! (Själv åkte jag hem och tog hand om hunden som fått vänta lite längre än planerat)

Jag hade sett fram emot att inleda mitt sommarlov med en riktig Saab-sommarupplevelse.
    Övertalade Fredrik att ta hem Cabben från ladan, och så snart jag skickat in mina sista justeringar på C-uppsatsen så skyndade jag mig till garaget för att hämta hem den och glida till Långholmen för att äta glass i glada vänners lag… Sommar!!!
    Men det är kanske så att ”sommar” i vår familj är att bilarna inte alltid går som man vill…?
    Inget ont om Fredriks bravader… Jag har just nu 4 av 5 bilar som på ett eller annat sätt behöver lite extra kärlek och omvårdnad.

Hoppas Ni hade trevligt!
    /Gerda

197795l
    Deltagare

Hej! Jag blir rejält avis på er alla, eftersom min Antilopbruna står i sitt stall uppe i Vemdalen, men den ska nog komma ner innan sommaren är slut. Den har aldrig varit på Långholmen! Keep freewheeling! Mvh Bruno-Sigvard

staffanv
    Deltagare

Det kom några stycken.

3 i tanken
    Deltagare

idag blev det väl inget pga vädret

staffanv
    Deltagare

Hur blir det i morgon? Enligt rapporterna ska det vara fint väder på kvällen.

fredrik
    Deltagare

Fint Väder så kommer jag & Gerda

/Fredrik

fredrik
    Deltagare

Ej regn alltså!

greven
    Deltagare

Kommer ej. Ska åka till Småland imorgon bitti. Tyvärr ej i TT:n. Får bli Cittran, även om TT:n faktiskt går utmärkt nu.

anders dahl
    Deltagare

Jag kommer….äntligen!

staffanv
    Deltagare

Det blev ovanligt bra uppslutning.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 70 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng