Midnattssolsrallyt 2006
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Midnattssolsrallyt 2006
- Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2006-06-11 16:14 av
johan josefsson.
-
FörfattareInlägg
-
juni 9, 2006 kl. 07:35 #95624Självklart är jag intresserad av ett exemplar.
Skall du inte vara med och köra, Kalle?
Själv har jag ingen lämplig bil klar ännu annars hade det varit ett härligt semesteräventyr.
Tänkte iaf åka ner till Svenljungatrakten för att titta på en sträcka.
Ev även till backen i Uddevalla, får se.
Skall du ut och kolla, Kalle? Om isf var?/Anders
juni 9, 2006 kl. 09:58 #95625Passa på att komma till dynamitbacken i Uddevalla för när midnattssolsdeltagarna är klara är det backtävling!
Kul att jämföra tiderna mot dom som kört innan.
juni 9, 2006 kl. 12:50 #95626Ska du ställa upp i backtävlingen, Johan?
Isf vet du vilka klasser, regler som gäller?/Anders
Skall köra backtävlingen i dynamitbacken Uddevalla efter att deltagarna i midnattssols rallyt åkt vidare.
Fick ett samtal om jag ville ställa upp och köra.

Det tog 10 sec att svara att jag ställer upp och kör tänk att få köra mot bland annat Mr Saab.

Det är ca 15 inbjudna bilar som kör i backtävlingen efter midnattssols rallyt.
Kom gärna och heja fram deltagarna den 28/6 med start kl 09:00 i Uddervalla.
juni 10, 2006 kl. 22:05 #95628Trevlig tillställning blir alldeles säkert.
Alla är välkomna till depåstoppet i Arboga den 28/6 mellan kl 15-18 kommer samtliga bilar att passera och dessutom stå stilla minst en halvtimme var på stora torget mitt i stan. Då blir det tillfälle att kolla lite närmare på ekipagen.
VÄLKOMNA!
//Göran
juni 11, 2006 kl. 16:14 #95629Jag har vissa krav på mig att följa efter Nicolina/Anna så det blir inget kört för min del i backen den här gången. Men vi körde backen för nån månad sen med lyckad utgång

Angående klasser så vet jag inte hur Uno har tänkt.
Arrangerande klubbens hemsida: http://www.mktrophy.tk/ -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.