Midnattssolsrallyt 2006

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Midnattssolsrallyt 2006

Detta ämne innehåller 6 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av 2006-06-11 16:14.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

kalle .p
    Deltagare

Har lagt vantarna på några Publik tiningar med info om midnattsolsrallyt 2006.

För den som är intresserad av ett exemplar och bor runt Göteborg så är det bara att kontakta mig.

Mer info om rallyt finns på däras hemsida Midnattssolsrallyt.se

anders jensen
    Deltagare

Självklart är jag intresserad av ett exemplar.
    Skall du inte vara med och köra, Kalle?
    Själv har jag ingen lämplig bil klar ännu annars hade det varit ett härligt semesteräventyr.
    Tänkte iaf åka ner till Svenljungatrakten för att titta på en sträcka.
    Ev även till backen i Uddevalla, får se.
    Skall du ut och kolla, Kalle? Om isf var?

/Anders

johan josefsson
    Deltagare

Passa på att komma till dynamitbacken i Uddevalla för när midnattssolsdeltagarna är klara är det backtävling!
    Kul att jämföra tiderna mot dom som kört innan.

anders jensen
    Deltagare

Ska du ställa upp i backtävlingen, Johan?
    Isf vet du vilka klasser, regler som gäller?

/Anders

kalle .p
    Deltagare

Skall köra backtävlingen i dynamitbacken Uddevalla efter att deltagarna i midnattssols rallyt åkt vidare.

Fick ett samtal om jag ville ställa upp och köra.

Det tog 10 sec att svara att jag ställer upp och kör tänk att få köra mot bland annat Mr Saab.

Det är ca 15 inbjudna bilar som kör i backtävlingen efter midnattssols rallyt.

Kom gärna och heja fram deltagarna den 28/6 med start kl 09:00 i Uddervalla.

dahlen_dup1
    Deltagare

Trevlig tillställning blir alldeles säkert.

Alla är välkomna till depåstoppet i Arboga den 28/6 mellan kl 15-18 kommer samtliga bilar att passera och dessutom stå stilla minst en halvtimme var på stora torget mitt i stan. Då blir det tillfälle att kolla lite närmare på ekipagen.

VÄLKOMNA!

//Göran

johan josefsson
    Deltagare

Jag har vissa krav på mig att följa efter Nicolina/Anna så det blir inget kört för min del i backen den här gången. Men vi körde backen för nån månad sen med lyckad utgång

Angående klasser så vet jag inte hur Uno har tänkt.
    Arrangerande klubbens hemsida: http://www.mktrophy.tk/

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng