Min busbil i Sommar! Nurburgring.

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Min busbil i Sommar! Nurburgring.

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • mars 19, 2012 kl. 17:32 #41158

      @Viggenuffe wrote:

      @DanSaab wrote:

      Ser riktigt bra ut 🙂

      Blir det knutan med denna om du hinner klart till 15/4?

      Japp denna kommer att gå ett par varv där om allt klaffar som det ska.. Även den andra 9000 kommer att köra där då!! 🙂

      Menar du den lågmila 9000 du har?? 😀 Så kommer man äntligen att få se den live? =)

      Bilar:
      2x og900: 1x og900 T16 LUX 1984 45000 mil (sommarbil/finbil nr 1), 1x og900s 1990 (till salu)
      Ng9-5 Aero BioPower XWD 2011, Mackan steg 3 ca 340-350 hk(bruksbil sommarhalvåret)
      Ng9-3 Aero Nevs 2014 1500 aldrig vinterkörd mil (sommar/finbil nr 2)

        mars 19, 2012 kl. 17:36 #41159

        @Per-Erik wrote:

        Hoppas Sachs och H&R är bra, för det åker på på Talladegan på onsdag…

        Det lilla jag körde innan den skar så kändes den setupen väldigt bra!
        🙂

          mars 19, 2012 kl. 17:39 #41160

          @DanSaab wrote:

          @Viggenuffe wrote:

          @DanSaab wrote:

          Ser riktigt bra ut 🙂

          Blir det knutan med denna om du hinner klart till 15/4?

          Japp denna kommer att gå ett par varv där om allt klaffar som det ska.. Även den andra 9000 kommer att köra där då!! 🙂

          Menar du den lågmila 9000 du har?? 😀 Så kommer man äntligen att få se den live? =)

          Nej den kommer inte att va där. 🙂 Den andra 9000 som ska ner på Nurburgring kommer också att va där..

            mars 20, 2012 kl. 21:18 #37771

            Nya lamellen kom idag o toppen åkte på!! 🙂

              mars 23, 2012 kl. 19:55 #35317

              Ny slav inhandlades idag o de sista sakerna har kommit så nu blir det bygga motor i helgen utav bara F….. !! 😀

                mars 23, 2012 kl. 21:30 #41373

                Bra jobbat! Det här kommer att bli en riktigt trevlig bil!

                K-G

                Saab 99 1969, 1970
                Saab 90 1985
                Saab 9000 Aero 1996
                Opel Manta A 1972

                  mars 24, 2012 kl. 08:04 #41380

                  @Viggenuffe wrote:

                  Ny slav inhandlades idag o de sista sakerna har kommit så nu blir det bygga motor i helgen utav bara F….. !! 😀

                  De går ju fort när man kommer in i stimmet. 😉 Har man bra musik, lite fika och kaffe med sig så går timmarna fort och motorn är snart ihop. 😉

                  //9k94

                    mars 26, 2012 kl. 19:21 #41475

                    Ikväll åkte lite saker på men skulle ha velat hinna mer. Önskar man hade 48tim på ett dygn!! 🙂

                      mars 26, 2012 kl. 20:01 #41477

                      fint jobbat! (om du listar ut det där med 48 timmar, då får du förklara hur man gör…)

                        mars 26, 2012 kl. 20:03 #41478

                        @Per-Erik wrote:

                        fint jobbat! (om du listar ut det där med 48 timmar, då får du förklara hur man gör…)

                        Jag har tänkt en del på det men har bara kommit till 24tim så jag får klura ett tag till.. Hahaha 😀

                          mars 31, 2012 kl. 06:20 #41685

                          Nu ska man ut i Garaget o låsa dörren o slänga mobilen. Idag åker möllan i o håppas på uppstart idag eller imorgon!!

                            mars 31, 2012 kl. 19:59 #38765

                            Lite bilder.

                          Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.