Min busbil i Sommar! Nurburgring.
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Min busbil i Sommar! Nurburgring.
- Detta ämne har 26 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast 2012-03-31 19:59 av
viggenuffe.
-
FörfattareInlägg
-
mars 19, 2012 kl. 17:32 #41158
@Viggenuffe wrote:
@DanSaab wrote:
Ser riktigt bra ut 🙂
Blir det knutan med denna om du hinner klart till 15/4?
Japp denna kommer att gå ett par varv där om allt klaffar som det ska.. Även den andra 9000 kommer att köra där då!! 🙂
Menar du den lågmila 9000 du har?? 😀 Så kommer man äntligen att få se den live? =)
Bilar:
2x og900: 1x og900 T16 LUX 1984 45000 mil (sommarbil/finbil nr 1), 1x og900s 1990 (till salu)
Ng9-5 Aero BioPower XWD 2011, Mackan steg 3 ca 340-350 hk(bruksbil sommarhalvåret)
Ng9-3 Aero Nevs 2014 1500 aldrig vinterkörd mil (sommar/finbil nr 2)mars 19, 2012 kl. 17:39 #41160@DanSaab wrote:
@Viggenuffe wrote:
@DanSaab wrote:
Ser riktigt bra ut 🙂
Blir det knutan med denna om du hinner klart till 15/4?
Japp denna kommer att gå ett par varv där om allt klaffar som det ska.. Även den andra 9000 kommer att köra där då!! 🙂
Menar du den lågmila 9000 du har?? 😀 Så kommer man äntligen att få se den live? =)
Nej den kommer inte att va där. 🙂 Den andra 9000 som ska ner på Nurburgring kommer också att va där..
mars 23, 2012 kl. 19:55 #35317Ny slav inhandlades idag o de sista sakerna har kommit så nu blir det bygga motor i helgen utav bara F….. !! 😀
@Viggenuffe wrote:
Ny slav inhandlades idag o de sista sakerna har kommit så nu blir det bygga motor i helgen utav bara F….. !! 😀
De går ju fort när man kommer in i stimmet. 😉 Har man bra musik, lite fika och kaffe med sig så går timmarna fort och motorn är snart ihop. 😉
//9k94
mars 26, 2012 kl. 19:21 #41475Ikväll åkte lite saker på men skulle ha velat hinna mer. Önskar man hade 48tim på ett dygn!! 🙂
mars 31, 2012 kl. 06:20 #41685Nu ska man ut i Garaget o låsa dörren o slänga mobilen. Idag åker möllan i o håppas på uppstart idag eller imorgon!!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
