NÖJD ÄGARE
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / NÖJD ÄGARE
- Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2005-01-20 20:40 av
saab-gamen.
-
FörfattareInlägg
-
januari 16, 2005 kl. 16:41 #12130
Blev igår ägare till en 96 -65 och en 93b -59,mycket nöjd.

Jag undrar bara, visst stämmer det att det ej var H4 på -65:an
Jag har för mig det,någon som vet när H4 kom på saabarna,var det -69
januari 18, 2005 kl. 14:31 #84349Det er H4 på min 1966 og det var også det på en 1971-modell jeg hadde tidligere.
Lars Fr.
Tjenare !
Tänkte Bara grattulera till inköpet. Funderar också på 2-takt… Kul att se fler från regionen. Själv är man ju lite av en ”lurker” på sidan. Har bl.a en V4 -70 med både H4 och ”fotogenlampa”, en av varje. Finns säkert en intressant historia bakom det. Brukade passera ”byn” rätt ofta eftersom jag arbetade på sågen. Du kaske har kanske sett den Verona-gröna V4:an med takräcke nån gång…
Ha det!januari 20, 2005 kl. 20:40 #84352Så trevligt att träffa på nån härifrån trakterna,måste bara fråga, vet du hur det går för sågverket. Tror jag har sett den, verona-grön är väl mörkgrön?
Jag rekomenderar tvåtaktarna starkt. du kan se 96 på blocket om du vill,du kanske har sett den.Den bodde på Frösön.Hoppas vi ses någon gång!
MVH Jimmy http://www.blocket.se/view/3962757.htm?caller=jll_s&l=0&c=1&city=0 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
