ny bil inköpt en 900t16 automat-89

Forum Modellspecifika forum OG900 ny bil inköpt en 900t16 automat-89

Detta ämne innehåller 8 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av 2006-12-13 18:04.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare

walle
    Deltagare

bluesman
    Deltagare

Ser trevligt ut det där och blir säkert ännu trevligare gissar jag!
    Bränsleekonomin kanske blir mindre trevlig men det gör o andra sidan inte så mycket. Hade en liknande dock 8v automat för många år sedan o den var lite törstig i stadstrafik men det gick o stå ut med förbrukningen på landsväg.
    Skulle själv vilja ha tag på en riktigt fin 2 dörrars turbo någon gång framöver.

Lycka till!

walle
    Deltagare

0,78 drar den på landsvägs körning så så blodigt är det inte

torzan
    Deltagare

Nä just det, 16v har mkt bra bränsleekonomi…
    Hur går det med avyttringen av de andra bilarna Niklas, 99Gle? 9000aero?

walle
    Deltagare

9000 såld sen länge till västerås å 99gle,n till stockholm för ett bra tag sen. mvh niklas

exceller8
    Moderator

Grattis, ser fin ut! Lite ny årsmodell bara 🙂

stenling
    Deltagare

Riktigt fin kärra, jag gillar sedan modellen mer och mer. Har aldrig kört en 900:a med automat, måste testas någon gång 🙂

AC ser jag att den har också, fint!

walle
    Deltagare

har beställt nya sommar däck till turbo fälgarna för dom var slut bra att ha det klart till sommaren. ska ställa av den om ett par veckor å palla in den i garaget. har fått tag på en vit förar dörr då den som sitter på konstigt nog var helt slut å resten av bilen utstrålar nyskick

jipo
    Deltagare

Gratulerar Walle till en ny pärla. Såg att Walle hamnade i Retro tidningen till och med sin 99 GLe!

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng