Ny medlem, 900 -79
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Ny medlem, 900 -79
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Ny medlem, 900 -79
- Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2023-08-03 07:27 av Timpa.
-
FörfattareInlägg
-
Hej,
Ny här så kanske ska skriva nån rad.
Jag har en 900 Turbo -79 som jag har tänkt att börja att skruva i. Det kommer att ta lång tid då den är väldigt dåligt skick, blir lite som terapi..
Det kommer att behövas delar, tips och allmän hjälp då jag aldrig har gjort detta tidigare. Fullt medveten om att detta kostar tid och pengar men vill ge det ett försök men som sagt under lång tid.
Ha’de
1 användare tackade författaren för det här inlägget.
juli 26, 2023 at 10:08 #509220Välkommen till klubben. Vi läser gärna oavsett hur lång tid det tar innan bilen blir klar. Låt det ta den tid det tar. Lägg gärna upp lite bilder. Lycka till. Mvh Bengt
Välkommen till klubben. Vi läser gärna oavsett hur lång tid det tar innan bilen blir klar. Låt det ta den tid det tar. Lägg gärna upp lite bilder. Lycka till. Mvh Bengt
Tack så mycket! Vet du nåt bra ställe där man kan hitta delar förutom här? Hittat en sida från USA men vet inte om man vågar beställa vart som helst..
juli 26, 2023 at 19:22 #509231Klubbens webbshop, SSK Reservdelar AB, i Skattkärr kan utöver det egna sortimentet även få fram delar från Hedin, fd Orio, annars finns det en del begagnade delar på olika marknader. Exempelvis brukar det vara en marknad i Norrköping på sensommaren/hösten. Mvh Bengt
1 användare tackade författaren för det här inlägget.
Klubbens webbshop, SSK Reservdelar AB, i Skattkärr kan utöver det egna sortimentet även få fram delar från Hedin, fd Orio, annars finns det en del begagnade delar på olika marknader. Exempelvis brukar det vara en marknad i Norrköping på sensommaren/hösten. Mvh Bengt
Låter bra. Tack för det.
augusti 2, 2023 at 22:40 #509356-
Hej,
Ny här så kanske ska skriva nån rad.
Jag har en 900 Turbo -79 som jag har tänkt att börja att skruva i. Det kommer att ta lång tid då den är väldigt dåligt skick, blir lite som terapi..
Det kommer att behövas delar, tips och allmän hjälp då jag aldrig har gjort detta tidigare. Fullt medveten om att detta kostar tid och pengar men vill ge det ett försök men som sagt under lång tid.
Ha’de
Välkommen, här uppdateras det i projekttrådarna både ofta och sällan, bägge funkar. Inlägg med bilder får oftare svar har jag märkt.
- Det här svaret redigerades för 1 år, 4 månader sedan av saabtrasten.
-
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.