Odometer/trippmätare SAAB 99 GL 1976 köpes

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses Odometer/trippmätare SAAB 99 GL 1976 köpes

• Detta ämne är tomt.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    grinolle
    Deltagare

Jag har en 1976 SAAB GL Super Automatic där Odometer och trippmätare har gett upp. Det är det lilla plastkugghjulet som är sprucket och därför slirar på axeln istället för att driva instrumentet. Jag har köpt flera instrumentpaneler (till mycket rimliga pengar) men de är samtliga behäftade med samma fel.

Skulle vara trevligt att åtminstone ha en fungerande Odometer, helst inklusive trippmätare i bilen. Jag är beredd att köpa antingen hel instrumentpanel eller enbart Odometer (med eller utan trippmätare). Krav är såklart att det funkar i min bil (det skiljer tydligen en del på tidigare och senare 99:or).

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng