og900 Cabriolet STULEN i Stockholm
- Detta ämne har 17 svar, 12 deltagare, och uppdaterades senast 2012-08-28 16:28 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / og900 Cabriolet STULEN i Stockholm
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / og900 Cabriolet STULEN i Stockholm
Jag blev bestulen på min900 Cabriolet 1993, Scarabé grön metallic någon gång mellan fredag kväll och lördag morgon.
Den var parkerad på Kungsholmen i Stockholm.
Bilen har Super Aero fälgarna och den ljusgrå inredningen.
Alla tips mottages tacksamt och hittelön utlovas!
Lars 070-565 24 94
Mycket tråkigt att höra :sad
Hoppas att den hittas snart igen.
Jag gissar att dom byter nummerplåtar men ifall dom är så dumma så att dom inte gör det så
vad är regnummret på bilen?
Ännu lättare för alla i klubben att hålla koll efter den.
Dennis
Får man inte ha något i fred!!!!!!
Vad den har för regnummer kan inte ha någon betydelse, för hur nånga Scarabègröna 900 cabbar finns det i Sverige?
Och frågan är vem tar en sådan? en pundare? knappast en cab syns lång väg. Gissar på att den står nedplockad nu. Men jag hoppas för ägarens skull att jag har fel.
Lider med dig.
Sture
Den du förmodligen såg var Lennart Jarenbäcks 93:a, men han har rent mjöl i påsen 😛
@lars2t wrote:
Regnumret är DMB 517.
Scarabégröna og900 cabrioleter med kjolpaketet och ljusgrå inredning finns det inte så många av.
En bra detalj med att regnr. är att man även kan se på https://www21.vv.se/fordonsfraga/ att fordonet är anmält stulet.
Jag kollar själv den sidan när jag ser ”misstänkta” bilar ståendes i skogen mm. Fick själv en OG stulen och hade omgivningen reagerat på den felaktiga parkeringen ”lånarna” gjort hade den bilen inte slaktats av snorungarna i närheten.
LYCKA TILL MED BILJAKTEN
Vad sönt! Hur tråkigt är inte detta, att intefå ha sina grejor i fred!
Hoppas att hon blir bra och att du är nöjd när allt ska vara fixat…
Mvh
Andreas
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem