Olja till kondiff?

Forum / Övrigt / SSR / Olja till kondiff?

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • februari 26, 2010 kl. 21:16 #153895

      Rallysaaben:
      Var är problemt? Lådor växel väll det snudde på trän, iaf std lådor.
      Och sen byta låda tar inte många timmar.

        februari 26, 2010 kl. 21:27 #153896
        fuling wrote:
        Hmm något lurt är det om du inte hadde några problem och jag/vi hadde det.
        Och ja 6-rullars i begge
        Vinkel4:
        Använde du rent std 6-rullar frihjul?

        Ja, det var ett std frihjul.
        När jag tänker tillbaka så minns jag att frihjulet strulade en gång. Men det var oljekanalen i axeln som var tät. När jag hade rengjort den med grov ståltråd och trasa funkade det perfekt igen.

        /Per

          februari 26, 2010 kl. 21:59 #153897
          fuling wrote:
          Rallysaaben:
          Var är problemt? Lådor växel väll det snudde på trän, iaf std lådor.
          Och sen byta låda tar inte många timmar.

          Sant, men det är kallt ute! Och jag har inget uppvärmt garage.
          Det handlar nog dock mest om att lyckas dra ur tummen ur det berömda hålet.

        Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.