Olja till kondiff?
- Detta ämne har 17 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast 2010-02-26 21:59 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Ja, det var ett std frihjul.
När jag tänker tillbaka så minns jag att frihjulet strulade en gång. Men det var oljekanalen i axeln som var tät. När jag hade rengjort den med grov ståltråd och trasa funkade det perfekt igen.
/Per
Sant, men det är kallt ute! Och jag har inget uppvärmt garage.
Det handlar nog dock mest om att lyckas dra ur tummen ur det berömda hålet.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem