Orginal el. Pirat?
- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2002-05-20 16:30 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Orginal el. Pirat?
Tämlig övertygad om att detta är hempul.
Ventilkåpor finns färger blå, svart, silver och röda som orginal.
se http://www.saabklubben.com/data/motorfaerg.shtml
Jösses, noclaF, åk och hämta dem om du inte redan gjort det. Kromade ventilkåpor är väl knappast original, men snyggt, förutsatt att resten av motorn matchar dem utseedemässigt.
Om du inte vill ha dem själv finns det säkert någon annan som vill ha dem. Jag, till exempel 
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem