Räddat förmodligen den sista 95an från -68

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Räddat förmodligen den sista 95an från -68

  • Författare
    Inlägg
    • juli 8, 2011 kl. 18:30 #4470

      Efter en lättare renovering har jag fått enligt transportstyrlsen den sista 95an från -68 godkänd på besiktningen med blank papper =D
      Bilder kommer i helgen!

        juli 8, 2011 kl. 18:44 #29705

        Grymt 😛 Men kan det verkligen stämma???

          juli 8, 2011 kl. 19:54 #27511

          Enligt transportstyrelsen så fanns det 84st v4or kvar i registret
          från 1968 varav en var registrerad som HGV 🙂 Men dom kan ju ha skrivit fel också!

            juli 9, 2011 kl. 20:54 #29741

            Vore ju fruktansvärt om så är fallet 🙁
            Men toppen att du räddat den :AP :CH

              juli 10, 2011 kl. 17:21 #29744

              Här kmr en bild.
              http://www.geting.se/viewimage/image/311639-bild.JPG

                juli 10, 2011 kl. 20:46 #27547

                Verkar ju som vanligt får man väl säga med oordningen i reguppgifter hos våra myndigheter :ID
                Saabteddans bruks95a är ju en 68a. Dessutom har jag för mig han äger en till.

                  juli 10, 2011 kl. 20:57 #29748

                  Hehe ja men du ser! Ju fler desto bättre 😉

                    juli 11, 2011 kl. 14:49 #29765

                    Har en 68;a ja mä, dock inte i trafik, även reserdels Janne har en, dessutom blev den Sveriges snyggaste på festivalen 09.

                      juli 12, 2011 kl. 07:10 #29796

                      Men va fan hehe.
                      Man känner sig ju inte lite dum nu! :ID
                      Hur som helst så gick den igenom med blank papper, där har jag rätt iaf ! 😛

                        juli 14, 2011 kl. 06:03 #27687

                        Grattis och lycka till. Jag har en 95-68 som stått i garage i många år. Andra projekt har stått (och står) ivägen. Men den är komplett och behöver bara nya innerskärmar. Nu behövs bara tid och plats för att sätta igång.

                          juli 14, 2011 kl. 11:53 #27693

                          Tackar!
                          Hur många bilar har du då ? Hehe
                          Inte känner du nån Anders brink ifrån Ljusdal?
                          Lycka till själv =D

                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.