Räddning av min 9000 CSE 200 -94 med lucka.
- Detta ämne har 20 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast 2026-03-19 11:32 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Räddning av min 9000 CSE 200 -94 med lucka.
Projekt rädda BEW går vidare.
nu medgav äntligen väglaget att hämta hem pärlan från Magikerna på Atracco i Växjö. Så nu får jag äntligen slita ner mig själv och rostskydda den invändigt och undertill och sedan montera all inredning mm, skall bli kul🤗
Ja jag tog och kostade på mig en hellackering och det blev jättebra, som en ny bil karossmässigt nu👍
Hej
Gör Attraco även lackeringen?
Gott nytt år
Ja jag tog och kostade på mig en hellackering och det blev riktigt bra, som en ny bil i karossen nu👍
Jag hade ju taklucka på min som jag ville behålla så då lyfte man takplåten och skarvade i från donatorn framför B stolpen.
Fick ett USB minne med massa bilder jag kan lägga upp sedan👍
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem