Räddning av min 9000 CSE 200 -94 med lucka.

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Räddning av min 9000 CSE 200 -94 med lucka.

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • mars 19, 2026 kl. 11:13 #526856

      Projekt rädda BEW går vidare.

      nu medgav äntligen väglaget att hämta hem pärlan från Magikerna på Atracco i Växjö. Så nu får jag äntligen slita ner mig själv och rostskydda den invändigt och undertill och sedan montera all inredning mm, skall bli kul🤗

        mars 19, 2026 kl. 11:16 #526859

        Ja jag tog och kostade på mig en hellackering och det blev jättebra, som en ny bil karossmässigt nu👍

          mars 19, 2026 kl. 11:18 #526860

          Hej

          Gör Attraco även lackeringen?

           

          Gott nytt år

          Ja jag tog och kostade på mig en hellackering och det blev riktigt bra, som en ny bil i karossen nu👍

            mars 19, 2026 kl. 11:21 #526861

            Magikerna på Atracco i Växjö, Krister och Johannes❤️

              mars 19, 2026 kl. 11:27 #526863

              Jag undrar om det inte hade varit mindre arbete att byta taket på donatorbilen? Eller var den dålig framåt på något sätt?

               

                mars 19, 2026 kl. 11:32 #526864

                Jag hade ju taklucka på min som jag ville behålla så då lyfte man takplåten och skarvade i från donatorn framför B stolpen.

                Fick ett USB minne med massa bilder jag kan lägga upp sedan👍

              Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.