Radera anonnser

  • Författare
    Inlägg
    • mars 9, 2004 kl. 11:01 #10275

      Martin

      Vi uppmanas att radera anonnser när objektet är sålt men när jag provar att ta bort min så får jag medelandet:
      ”FYI
      Sorry, the time in which you may edit your message has elapsed.”

      Hur göra?

      /CJ

        mars 9, 2004 kl. 16:11 #73236

        Tack,,,samma här men jag trodde att det var jag som var dum…..
        Hur gör man ?

          mars 9, 2004 kl. 16:12 #73237

          Tack,,,samma här men jag trodde att det var jag som var dum…..
          Hur gör man ?

            mars 9, 2004 kl. 16:58 #73238

            Dito!

              mars 9, 2004 kl. 19:54 #73239

              Samma här!

                mars 9, 2004 kl. 21:56 #73240

                Flera fall av taskig självkänsla i klubben ser jag…

                FYI: Ni är inte dumma!

                Mvh Petter

                  mars 9, 2004 kl. 22:40 #73241

                  OK.
                  När började felet uppträda? I samband med detta inlägg? Uppgradering av Anslagstavlan!

                  MEN SNÄLLA….
                  Som jag tidigare skrivit, jag läser inte alla, men nära nog alla inlägg. Låt mig få ett mail om felfunktioner, så kan jag med större säkerhet få reda på om något är fel.
                  Med uppenbar risk för att verka gnällig, men om man drar en parallell till sin arbetsplats. Vad är säkraste sättet att få direktkontakt med någon? Att sätta upp en liten lapp på den gemensamma anslagstavlan på arbetsplatsen eller ringa/skicka ett mail? Det finns ett mervärde i att vissa problem kommer upp på Anslagstavlan, men som sagt, maila gärna.

                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.