Radera anonnser
- Detta ämne har 6 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2004-03-09 22:40 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Styrelsen informerar / Hemsidan / Radera anonnser
Martin
Vi uppmanas att radera anonnser när objektet är sålt men när jag provar att ta bort min så får jag medelandet:
”FYI
Sorry, the time in which you may edit your message has elapsed.”
Hur göra?
/CJ
OK.
När började felet uppträda? I samband med detta inlägg? Uppgradering av Anslagstavlan!
MEN SNÄLLA….
Som jag tidigare skrivit, jag läser inte alla, men nära nog alla inlägg. Låt mig få ett mail om felfunktioner, så kan jag med större säkerhet få reda på om något är fel.
Med uppenbar risk för att verka gnällig, men om man drar en parallell till sin arbetsplats. Vad är säkraste sättet att få direktkontakt med någon? Att sätta upp en liten lapp på den gemensamma anslagstavlan på arbetsplatsen eller ringa/skicka ett mail? Det finns ett mervärde i att vissa problem kommer upp på Anslagstavlan, men som sagt, maila gärna.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem