saab 900 aero 1985
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / saab 900 aero 1985
- Detta ämne har 29 svar, 11 deltagare, och uppdaterades senast 2013-01-30 05:19 av
anderslindh.
-
FörfattareInlägg
-
Fasen vad gött, alltid skönt klara besiktningen inför säsongen.
Bilen ser ju helnice ut, Raggartrappan sitter som en smäck och funkar skitbra ihop med stora vingen! Antar bilderna är efter helgens Polering? Lite högupplösta bilder vore nice, jag anar en förbannat fin lack där. Måste börja ta i det där på mina egna vagnar snart också.
april 1, 2011 kl. 11:31 #183201Bilen ser ju helt underbar ut!! 😀
Kan inte hålla med om att du förstör den, om du vill ha den helt original sedan så är det inget svårt att fixa 😉
Men om du hade börjat kapa plåt och försöka skärmbredda eller liknande hade jag nog inte reagerat så 😛@Fidde-92 wrote:
Bilen ser ju helt underbar ut!! 😀
Kan inte hålla med om att du förstör den, om du vill ha den helt original sedan så är det inget svårt att fixa 😉
Men om du hade börjat kapa plåt och försöka skärmbredda eller liknande hade jag nog inte reagerat så 😛Visst är den fin. Men den hade varit skoj att behålla den i precis det skick som den var från fabrik. Den har ju ståt i många år innan den fick liv igen.
Men en Saab blir aldrig ful 🙂i dag har jag lagt på 2 lager banan wax på bilen blev kanon.
samt en helt ny nardi torino skinn ratt beställd från italien.
har även monterat hagel bössan i bak. jag beställde ett nytt ändrör då jag sparade det gammla röret som var i nyskick.
kapade av det nya å passade in hagel bössan på detta sen helsvetsades det ihop allt blev perfeckt.
sen fick jag tag i ett helt nytt carguard larm till bilen som ska i nästa helg å ersätta det gammla som inte fungerar.
fick även tag i en nästan oanvänd nmt tel som jag monterade in fick inte ett enda svar på min sökes annons här på ssk det var sorgligt.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.