Saab 900 Aero -84
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900 Aero -84
- Detta ämne har 74 svar, 36 deltagare, och uppdaterades senast 2010-11-27 21:46 av
Beeos.
-
FörfattareInlägg
-
Attans så läckra trubbnos-Aero är.
Ska jag vara ärlig (varför jag nu inte skulle vara det) så tror jag att jag aldrig har sett bakrutetorkare på og900. Visste att det funnits till 9000 och bara sett det någon enstaka gång, men till og900 hade jag inga minnen utav.

så nu är den nya vingen på plats fick tag på en till slut som var mer eller mindra oanvänd legat i bil i 12 år.
lackade den å stte på nu i helgen.
nya lister på kofångarna bak å fram saab orginal så klart ingen pirat skit här intenykoppling å kopplings cylindrar monterade blev kanon.
nya kåpor till aero 16 tums fälgarna inköpta.
mvh niklas
nytvättad å provkörd allt är nu nytt i ljul upphängning fram å bak plus ny bakaxel med nya lager runt om. den blev lite lägre än förut mvh niklasefter alla som klagat att lacken inte var 100 på min aero å att rutor mm satt i vid förra lacken så togs beslutet att göra om allt när jag började plocka ner bilen hittade jag massa prickar i klarlacken på skinkorna i bak på bilen ringde å kollade lite med min lackerare å han sa att han gör om hela bilen gratis. kanon sa jag lacka insisan av dörrar å bagage denna gång sa jag å lämnade bilen utan inredning dörrar å rutor detta var i mitten av dec i dag den 5 feb fick jag tillbaka den. har börjat plocka ihop bilen igen i kväll har satt i alla rutor div lister mm ska sätta i inredningen i morgon i gen med ny golv matta mm har köpt lite mer nya delar som ska på bilen nu när den är klar för andra gången här är lite kort på kvällens arbete lägger in kort allt eftersom den blir klar mvh niklas
nya bak lampor golv matta å extra ljus tids typiska som fanns 1984

februari 5, 2010 kl. 21:06 #152664Jobba på utav bara tusan nu. Kan inte hålla mig tills den är klar så vi får se bilder.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.