Saab 900 turbo inredning

Forum Sälj/Köp Delar, säljes Saab 900 turbo inredning

• Detta ämne är tomt.
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    wallero
    Deltagare

Från 1985 års modell 5 dörrars ..
    I mycket fint skick
    Dörrsidor som nya ..
    Dubbla uppsättningar golvmattor ingår samt 2 extra framstolar å ta delar ifrån…stolar ej nedsuttna.
    Finns att hämta I Lidköping..vill bli av med dom snabbt.
    Pris 300kr för allt å det ä billigt mvh niklas

Bilagor:
    wallero
    Deltagare

Trodde verkligen nån behövde en kanonfin inredning…
    Nu åker den på tippen ….sånt här växer inte på träd… nån borde ha användning av den.

Bengt Karlsson
    Deltagare

Hej. Jag håller med dig om att fina inredningar inte växer på träd. Det skulle vara synd om den hamnar på tippen. Nu under pandemin så har jag läst på forumet i princip varje vecka, men under mer normala förhållanden när samhället är mer öppet och det finns mer att göra så kan det dröja flera veckor mellan mina besök på forumet. Jag antar att flera medlemmar beter sig på samma sätt. Därför föreslår jag att du väntar någon vecka innan du kör inredningen till tippen. Ha en bra dag. Mvh Bengt

saabaero
    Deltagare

Jag har en bekant i Jämtland som letar en sån inredning.
    Tipsar honom om denna

wallero
    Deltagare

Hej. Jag håller med dig om att fina inredningar inte växer på träd. Det skulle vara synd om den hamnar på tippen. Nu under pandemin så har jag läst på forumet i princip varje vecka, men under mer normala förhållanden när samhället är mer öppet och det finns mer att göra så kan det dröja flera veckor mellan mina besök på forumet. Jag antar att flera medlemmar beter sig på samma sätt. Därför föreslår jag att du väntar någon vecka innan du kör inredningen till tippen. Ha en bra dag. Mvh Bengt

Ja kollar forumet flera gånger om dagen..
    Mvh

Andreas A
    Deltagare

Hej! Blev inredningen såld/kastad? Om den finns kvar så är jag intresserad.

Mvh Andreas

• Det här svaret redigerades för 14 minuter sedan av .
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.