SAAB 9000 2.3 CSE aka Projekt "Kanelen"

Forums Övrigt Projekt / Min bil SAAB 9000 2.3 CSE aka Projekt "Kanelen"

This topic contains 6 replies, has 6 voices, and was last updated by 2011-07-21 10:40.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

niccman
    Deltagare

Den här bilen har stått på parkeringen en längre tid och mognat efter packningshaveri (därför det sköna projektnamnet “Kanelen” pga den härligt juligt ljuvliga doften av “TomteGröt” av kylarvattnet)

Bilen ska nu få en ny topp-packning från speedparts och nytt värmepaket innan det blir total anarki med visionerna

Recaro stolar (ligger på lager) och en skön stereo ska också på plats innan det blir bodykit mm..

Målet = En 9000 med lite attityd

-=NiccMan=-

Beeos
    Deltagare

Det är ju kul med projekt. Men detta är 900klubben, alltså har din bil en nolla för mycket.
    Jag vet inte, vad tycker folket? Bara 900 eller skall det vara Saab relaterat?

anderslindh
    Deltagare

@beeos wrote:

Det är ju kul med projekt. Men detta är 900klubben, alltså har din bil en nolla för mycket.
    Jag vet inte, vad tycker folket? Bara 900 eller skall det vara Saab relaterat?

En tråd tar ju inte så mycket plats i mitt tycke, men sen kanske det kommer mer och mer och mer… Tror dock inte TS kommer få så mycket respons, finns ett 9000forum där jag tror TS kommer få mer uppskattning 🙂

plankan
    Deltagare

Den disk var upp i gamla forumet för 2-3 år sedan –
    och då hette det sig det endast skulle vara strikt 900 i projektdelen.

Beeos
    Deltagare

@plankan wrote:

Den disk var upp i gamla forumet för 2-3 år sedan –
    och då hette det sig det endast skulle vara strikt 900 i projektdelen.

Jo men det var en ford som skulle trimmas med Saab saker.

TS får nog göra som Anders säger.

widegren
    Deltagare

Äsch! Ser ju ut att vara en trevlig bil! Ska bli skitkul att följa!

M.Broberg
    Deltagare

@widegren wrote:

Äsch! Ser ju ut att vara en trevlig bil! Ska bli skitkul att följa!

håller med!

Upp med bilen på STCS istället, där får du garanterat mest respons 🙂

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng