Saab 9000 Talladega -90

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 9000 Talladega -90

Detta ämne innehåller 6 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av 2018-04-04 13:23.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

Fredrik Thoren
    Deltagare

Svärmor har en Talladega som hon fram till nu använt som bruksbil iDalarna.den är i väldigt fint skick invändigt och helt utan rost undertill.
    Rost börjar komma på skärmar och dörrar men har klarat sig helt ok.
    Det är en äkta Talladega med fint kjolpaket och spoiler.
    Den har rullat 16000 mil och känns väldigt bra att köra samt i både motor och låda.
    Allt fungerar som det ska med bromsar lysen framvagn m.m och inga glapp eller ljud.
    Bud över 25000 emotses.
    Bilen är körd till stockholm för försäljningen.
    Fler bilder finns men jag vet inte hur många det går att ladda upp här.

Bilagor:

aero16v
    Deltagare

Du har PM Fredrik!

Fredrik Thoren
    Deltagare

Nu är den såld! Tack alla ni som visat så stort intresse.

j-eklund
    Deltagare

Det straffar sej att inte gå in här ofta . de va ju en bil man verkligen hade velat ha.

e larsson
    Deltagare

Det straffar sig ofta att sälja för snabbt också. Jag har själv varit för sen på bilar som sålts för betydligt lägre summor än vad jag hade kunnat tänka mig att betala. Då kollar jag ändå annonser i princip varje dag.

Hoppas att den kommer till en bra ägare och att den gick för en bra bit över 25.

Janne Hagnell
    Moderator

Så är det ju alltid. Har både sålt grejer för billigt och tackat nej till bud i tron att jag skulle få mer, vilket jag sedan inte fått.

j-eklund
    Deltagare

Det straffar sig ofta att sälja för snabbt också. Jag har själv varit för sen på bilar som sålts för betydligt lägre summor än vad jag hade kunnat tänka mig att betala. Då kollar jag ändå annonser i princip varje dag.
    Hoppas att den kommer till en bra ägare och att den gick för en bra bit över 25.

Det mest troliga när den såldes så snabbt är ju att den såldes för utgångspriset eller kanske till o med lite billigare . hoppas också att den hamnade hos en bra ägare som tar hand om en sån blivande samlar bil

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.