Saab 900i -85 (AERO REPLIKA)
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900i -85 (AERO REPLIKA)
- Detta ämne har 70 svar, 11 deltagare, och uppdaterades senast 2011-12-14 19:51 av
msgfidde.
-
FörfattareInlägg
-
@M.broberg wrote:
Ska du ha Glidskinn i en bil med hårda dämpare? fan du kommer få lära känna hela interiören i varenda kurva när du glider omkring 😉
Ser ju helt OK ut det där annars, kommer sitta fint med T16 motor i den ”Riktiga” bilen 😉
Hehe, självklart 😉 de ska ju se snyggt ut 😉 men om de e så jävla smidigt de e en annan sak 😉
Jo den motorn kommer sitta perfekt 😉
@msgfidde wrote:
@M.broberg wrote:
Ska du ha Glidskinn i en bil med hårda dämpare? fan du kommer få lära känna hela interiören i varenda kurva när du glider omkring 😉
Ser ju helt OK ut det där annars, kommer sitta fint med T16 motor i den ”Riktiga” bilen 😉
Hehe, självklart 😉 de ska ju se snyggt ut 😉 men om de e så jävla smidigt de e en annan sak 😉
Jo den motorn kommer sitta perfekt 😉
vem har sagt att spännband runt ryggstödet och sig själv inte funkar 😀
argh.. kromgrillen vill jag ha 😀
@plankan wrote:
@msgfidde wrote:
Jag har börjat rensa donator bilen på inredning och märkt upp alla kablar och liknande

Ja nu börjar det jo likna något 😀
Visst börjar det göra de 🙂 men det kommer nog att ta sin lilla tid p.g.a av jobb och skola, men den tiden som blir över, kommer att ges till bilarna 😀
@msgfidde wrote:
Visst börjar det göra de 🙂 men det kommer nog att ta sin lilla tid p.g.a av jobb och skola, men den tiden som blir över, kommer att ges till bilarna 😀
Bara ta det lilla lugna –
El’en skall man inte stressa med,men i rätt takt så blir det bra.En bild på ett komplett system:
😉
@plankan wrote:
@msgfidde wrote:
El’en skall man inte stressa med,men i rätt takt så blir det bra.Vägde inte hela elsystemet rätt mycket?
@plankan wrote:
@msgfidde wrote:
El’en skall man inte stressa med,men i rätt takt så blir det bra.Gött, får se till att de ser likadant ut för mig sedan då 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.