Saab 900i -85 (AERO REPLIKA)
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900i -85 (AERO REPLIKA)
- Detta ämne har 70 svar, 11 deltagare, och uppdaterades senast 2011-12-14 19:51 av
msgfidde.
-
FörfattareInlägg
-
augusti 11, 2011 kl. 06:54 #186705
@M.broberg wrote:
OK, tänker inte käfta (öven om du har fel 😉 ) vill du bli av med den gammla går det lösa 🙄
Finns dom som älskar trubb fronten och dom som tycker dom är as fula smaken är som baken 😉
Måste dock ansluta mig till broberg här trubb rockar fett 😎Mvh Nisse
@longjohn61 wrote:
@M.broberg wrote:
OK, tänker inte käfta (öven om du har fel 😉 ) vill du bli av med den gammla går det lösa 🙄
Finns dom som älskar trubb fronten och dom som tycker dom är as fula smaken är som baken 😉
Måste dock ansluta mig till broberg här trubb rockar fett 😎Mvh Nisse
+1 😉
@andreas1 wrote:
har en 3 dörrars aerokopia med t16 röd skinnklädsel elhissar elspeglar o nya fronten på som ska säljas om det kan vara av intresse för 5000 kr
bilen är körbar men rostig o obes finns i lundDu vill sälja hela bilen elr, för klädslen e jag inreserad av att köpa, även motor och elhissar och elspeglar, för morsan vill inte ha fler bilar här hemma på gården, men för 5000 så låter de vettigt om jag ska plocka delar från den, men jag får vänta till min nästa lön isåfall
@msgfidde wrote:
@andreas1 wrote:
har en 3 dörrars aerokopia med t16 röd skinnklädsel elhissar elspeglar o nya fronten på som ska säljas om det kan vara av intresse för 5000 kr
bilen är körbar men rostig o obes finns i lundDu vill sälja hela bilen elr, för klädslen e jag inreserad av att köpa, även motor och elhissar och elspeglar, för morsan vill inte ha fler bilar här hemma på gården, men för 5000 så låter de vettigt om jag ska plocka delar från den, men jag får vänta till min nästa lön isåfall
Är inreserad av bilen, morsan tyckte inte de skulle vara några problem, men om du kan hålla den så hade de varit bra
ja det ska inte vara några problem den är ju inte uttsatt på annons eller så
ja jag ser ju helst o bli av med hela då jag inte orkar stå med resterna sen
hör av dig per mail saabturbo2011@hotmail.com så kan jag berätta mer om bilen skick mm
tror jag har bilder oxå på denSåg nyss på en tråd på garaget, där dem bytte ut 8v sugmotor till en 16v turbomotor, och då såg hur mycket jobb de var att byta motor, med alla kablage och liknande, så jag vet inte om de blir motorbyte, är inte så super haj på el, är det svårt med alla kablar och liknande? någon som vet?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.