saab 900i-sedan -91 automat

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes saab 900i-sedan -91 automat

Detta ämne innehåller 4 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av 2017-06-03 23:45.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare

beebopp
    Deltagare

hej.har en riktig saab,alldeles nybesiktigad (170526) 900 -91 platinagrå 4d sedan med automat.har gått 17.00 mil o fungerar utmärkt.centrallåset låser men inte upp,enda vad jag vet ‘felet’.ser vettig ut välskött av 2 ägare innan,lite rost i hö hunben o några stenskott+en liten bula vä bak vid lycktan..skulle blivit”min bil”.har tyvär haft en stroke så jag har problem med skruvandet så jag lämnar över bilen till någon som vet vad det handlar om för en vettig penning,o åker 9-5 istället.ge ett bud? annars blir det sista vilan i garaget? slå en signal om du är på hugget.0708-888279.mail:1960@hotmail.se.ha en fin sommar mvh kent johansson

Bilagor:

Hej!
    Var är denna klassiker parkerad?

beebopp
    Deltagare

har nu bestämt pga hälsan,/flytt,att lägga ut den på blocket som ett bra objekt/reservdelsbil.blir den inte såld så blir sista vilan blir i min dotters ägo och i garaget hos henne.så tack för intresset o ha en skön sommar.mvh beebopp.

Ok.
    Då får jag avvakta tills blocketannonsen.

Vore det inte smidigare att sälja den till Andreas? Blir rätt mycket mer jobb att sälja på blocket.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng