Låg bakom den röda söder om Jönköping på E4an i fredags. Dock påväg söder ut..! :confused:
Men lycka till med resan!
ng9-3AeroCab, OG900 T16, og900Cab
Mojje wrote:
Låg bakom den röda söder om Jönköping på E4an i fredags. Dock påväg söder ut..! :confused:
Men lycka till med resan!
Tror det är ganska svårt att hamna i Ystad utan att först åka söder ut 😉
Kolla in den tvåfärgade Saab 93:an (lyx?) på Klassikers blogg:
http://www.klassiker.nu
Helt sant! Tänkte mig faktiskt att fallet var så.
Såg faktiskt en 900 lyx med Toppola i centrala Malmö, saknades bara att se en saabo den resan..! 🙂
ng9-3AeroCab, OG900 T16, og900Cab