Saabhusbilar på turné

Forum / Övrigt / Allmänt / Saabhusbilar på turné

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • juli 13, 2010 kl. 18:44 #160292

      Låg bakom den röda söder om Jönköping på E4an i fredags. Dock påväg söder ut..! :confused:
      Men lycka till med resan!

      ng9-3AeroCab, OG900 T16, og900Cab

        juli 13, 2010 kl. 19:12 #160294
        Mojje wrote:
        Låg bakom den röda söder om Jönköping på E4an i fredags. Dock påväg söder ut..! :confused:
        Men lycka till med resan!

        Tror det är ganska svårt att hamna i Ystad utan att först åka söder ut 😉

          juli 14, 2010 kl. 09:57 #160307

          Husbilar i Aftonbladet

            juli 14, 2010 kl. 15:02 #160314

            Kolla in den tvåfärgade Saab 93:an (lyx?) på Klassikers blogg:

            http://www.klassiker.nu

              juli 15, 2010 kl. 14:32 #160337

              Helt sant! Tänkte mig faktiskt att fallet var så.
              Såg faktiskt en 900 lyx med Toppola i centrala Malmö, saknades bara att se en saabo den resan..! 🙂

              ng9-3AeroCab, OG900 T16, og900Cab

            Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.