Saabmarknad i Saxtorp 2015

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Saabmarknad i Saxtorp 2015

• Detta ämne har 10 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2015-05-17 19:51 av .
Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Bengt Åkesson
    Deltagare

Preliminärt datum för årets Saabmarknad hos Wigrens i Saxtorp är lördagen den 23 maj.
    Inbjudan och annat kommer när datumet är spikat.

/B

porsche944
    Deltagare

Ja det finns ju en del prylar kvar :CE har dessutom byggt på lagret för 1,7 milj i saluvärde :bh :bh

Bengt Åkesson
    Deltagare

SAABMARKNAD I SAXTORP LÖRDAGEN 23 MAJ 2015
    INSLÄPP SÄLJARE 0800 MARKNADEN ÖPPNAR 0900
    CA. 10 KM SÖDER OM LANDSKRONA
    PILAT FRÅN STORA VÄGEN VÄG 110
    GAMLA OCH NYA DELAR
    TILL GAMLA OCH NYA SAABAR.
    ÄVEN TILLBEHÖR OCH KURIOSA SOM BERÖR FORDONSHOBBYN.
    INGEN UPPSTÄLLNINGSKOSTNAD.
    KAFFE, SMÖRGÅS, LÄSK OCH KORV.
    FÖR NÄRMARE UPPLYSNING, KARTA MM:
    https://saabklubben.se/skane/index.html
    KRISTER WIGREN 046-776016
    BENGT ÅKESSON 0415-40222
    VÄLKOMNA TILL SAXTORP!

Inbjudan till Saabmarknad i Saxtorp 23 maj.

Karta för att hitta rätt.

/B

porsche944
    Deltagare

Bara en tanke ang marknaden, jag vet att man inte firar pingst så som man gjorde förr, men den 23 maj är fortfarande pingstafton!
    Detta datum har vi kört för ett par år sedan med mkt dåligt uppslutning! Finns det inget alternativ?

Bengt Åkesson
    Deltagare

Det finns få alternativ på grund av tävlingar i racing mm. Därför blev det denna dag och nu är annonsering i kommande Bakrutan med flera ställen.

/B

timo
    Deltagare

Jag vill gärna haka på lite grann, jag ser gärna om sådana träffar börjar lite senare så man hinner i god tid fram, framförallt om man har lite att åka. Förra året var jag där mellan 11-12 då åker många redan hemåt. Kanske nåt att ta med till nästa gång.
    Det vore ju bra om det bli en mer en familje utflykt.

Bengt Åkesson
    Deltagare

Skulle man anpassa alla tider, datum, typ av varor mm så hade hade man haft en marknad för varje besökare. Hur man än gör så blir det alltid fel.

Nej jag är inte bitter….

/B

Peder Andersen
    Deltagare

Jag kommer kvällen innan med husvagnen, hoppas det går bra att campa på ytan där besökarna brukar parkera!

Bengt Åkesson
    Deltagare

@pedera wrote:

Jag kommer kvällen innan med husvagnen, hoppas det går bra att campa på ytan där besökarna brukar parkera!

Slå Krister en signal så löser det sig säkert.

/B

mattias hansson
    Deltagare

Bara en vecka kvar till marknaden, vi hoppas på bra väder och gott om besökare på Lördag.
    Jag har rensat ut en massa godbitar som jag tänkte sälja på Lördag, bland annat Ronalfälgar, Sonettfälgar, 16″ Aerofälgar, Sport&rally rattar, emblem till 99 turbo mm…

/
    Mattias

porsche944
    Deltagare

För min del blir det marknad light! Är borta hela denna veckan så tiden att plocka ihop allt finns inte. Men en del godbitar plockar jag ändå med mig!

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng