Saabmarknad i Saxtorp 24 april 2016
Forum / Lokalsektioner / Saab Skånia / Saabmarknad i Saxtorp 24 april 2016
- Detta ämne har 5 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2016-04-25 11:38 av
Bengt Åkesson.
-
FörfattareInlägg
-
januari 3, 2016 kl. 11:31 #383690
Årets Saabmarknad i Saxtorp äger rum söndagen 24 april.
SAABMARKNAD I SAXTORP SÖNDAGEN 24 APRIL 2016
INSLÄPP SÄLJARE 0800 MARKNADEN ÖPPNAR 0900
CA. 10 KM SÖDER OM LANDSKRONA PILAT FRÅN STORA VÄGEN VÄG 110
GAMLA OCH NYA DELAR TILL GAMLA OCH NYA SAABAR.
ÄVEN TILLBEHÖR OCH KURIOSA SOM BERÖR FORDONSHOBBYN.
INGEN UPPSTÄLLNINGSKOSTNAD.KAFFE, SMÖRGÅS, LÄSK OCH KORV.
KRISTER WIGREN 046-776016
BENGT ÅKESSON 0415-40222VÄLKOMNA TILL SAXTORP!
Inbjudan för utskrift hittar du på: https://saabklubben.se/skane/saxtorpinbjudan2016.pdf
Karta: https://saabklubben.se/skane/saxkarta.jpg
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Attachments:
mars 16, 2016 kl. 22:30 #394596Samma helg har även Michael marknad i Annelöv! Se mer på: https://saabklubben.se/forum/amne/saabmarknad-i-hos-michael-annelov-22-24-april-2016/
Du hinner med båda!
/B
bengt@akesson-motorsport.se
april 22, 2016 kl. 21:18 #396364I helgen är det dags! Välkomna till Saxtorp och även till Michael i Annelöv!!
/B
bengt@akesson-motorsport.se
april 24, 2016 kl. 20:18 #396471
Tack till alla som ställde upp och ett speciellt tack till Wigrens med medhjälpare!
Bilder finns på: https://saabklubben.se/skane/media/saxtorp_20160424/index.html
/B
bengt@akesson-motorsport.se
april 24, 2016 kl. 21:57 #396475Även i Annelöv var det fullt drag, lite yngre bilar och ägare, mao en annan inriktning på SAAB intresset. här fanns bara 900 / 9000 aero samt 9-3 och 9-5 bilar.
De äldre ( både bilar och brukare) lyste med sin frånvaro!Så alla fick förhoppningsvis sitt lystmäte denna helg.
april 25, 2016 kl. 11:38 #396507Jag tror det var så Michael. Jag hade tryckt upp en karta så att folk kunde hitta till A-löv.
/B
bengt@akesson-motorsport.se
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.


