Saabmarknad i Saxtorp 24 april 2016

Forum / Lokalsektioner / Saab Skånia / Saabmarknad i Saxtorp 24 april 2016

  • Författare
    Inlägg
    • januari 3, 2016 kl. 11:31 #383690

      Årets Saabmarknad i Saxtorp äger rum söndagen 24 april.

      1

      SAABMARKNAD I SAXTORP SÖNDAGEN 24 APRIL 2016
      INSLÄPP SÄLJARE 0800 MARKNADEN ÖPPNAR 0900
      CA. 10 KM SÖDER OM LANDSKRONA PILAT FRÅN STORA VÄGEN VÄG 110
      GAMLA OCH NYA DELAR TILL GAMLA OCH NYA SAABAR.
      ÄVEN TILLBEHÖR OCH KURIOSA SOM BERÖR FORDONSHOBBYN.
      INGEN UPPSTÄLLNINGSKOSTNAD.

      KAFFE, SMÖRGÅS, LÄSK OCH KORV.

      KRISTER WIGREN 046-776016
      BENGT ÅKESSON 0415-40222

      VÄLKOMNA TILL SAXTORP!

      Inbjudan för utskrift hittar du på: https://saabklubben.se/skane/saxtorpinbjudan2016.pdf

      Karta: https://saabklubben.se/skane/saxkarta.jpg

      /B

      bengt@akesson-motorsport.se

      Attachments:
        mars 16, 2016 kl. 22:30 #394596

        Samma helg har även Michael marknad i Annelöv! Se mer på: https://saabklubben.se/forum/amne/saabmarknad-i-hos-michael-annelov-22-24-april-2016/

        Du hinner med båda!

        /B

        bengt@akesson-motorsport.se

          april 22, 2016 kl. 21:18 #396364

          I helgen är det dags! Välkomna till Saxtorp och även till Michael i Annelöv!!

          /B

          bengt@akesson-motorsport.se

            april 24, 2016 kl. 20:18 #396471

            Tack till alla som ställde upp och ett speciellt tack till Wigrens med medhjälpare!

            Bilder finns på: https://saabklubben.se/skane/media/saxtorp_20160424/index.html

            /B

            bengt@akesson-motorsport.se

              april 24, 2016 kl. 21:57 #396475

              Även i Annelöv var det fullt drag, lite yngre bilar och ägare, mao en annan inriktning på SAAB intresset. här fanns bara 900 / 9000 aero samt 9-3 och 9-5 bilar.
              De äldre ( både bilar och brukare) lyste med sin frånvaro!

              Så alla fick förhoppningsvis sitt lystmäte denna helg.

                april 25, 2016 kl. 11:38 #396507

                Jag tror det var så Michael. Jag hade tryckt upp en karta så att folk kunde hitta till A-löv.

                /B

                bengt@akesson-motorsport.se

              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.